مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار با فرمانده سپاه الغدیر دیدار کرد و گفت: سپاه پاسداران در تمام مراحل وفاداری خود به اسلام و انقلاب را ثابت کرده است.
کد خبر: ۵۹۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 22 April 2018

دکتر«عباسعلی دانافر» به همراه جمعی از همکاران فرهنگی به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (س) و روز جانباز و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، با حضور در دفتر فرماندهی سپاه الغدیر یزد، روز پاسدار و جانباز را به مدافعان حریم ولایت و میهن اسلامی تبریک گفتند .

وی در این دیدار اظهار کرد: سپاه پاسداران در تمامی مراحل امتحان خودش را در پاسداری از اسلام و انقلاب به اثبات رسانده است و طلایه دار حفاظت و پاسداری از انقلاب است .

مدیرکل آموزش و پرورش یزد در ادامه به نقش بی‌بدیل نیروهای جان برکف سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی و انتظامی در پاسداری از حریم ولایت و کشور اشاره کرد و افزود: آرامش و امنیت کنونی کشور مدیون دلاوریها و رشادت‌های پاسداران میهن اسلامی است و از خدمات و تلاش‌های این عزیزان در عرصه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

سردار «فتح الله جمیری» فرمانده سپاه الغدیر یزد،‌گفت: معلمان پرچمداران واقعی حفظ و حراست از حریم ولایت و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی می باشند .

وی نقش آموزش و پرورش در استان یزد را ویژه دانست و بیان‌ کرد: شاخص‌ترین و بیشترین شهدا و رزمندگان از آموزش و پرورش هستند که در امنیت نقش کلیدی و اصلی دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار