مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: 40 سالن ورزشی خوزستان به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی با تجهیزات و تولیدات ایرانی بازسازی و به بهره برداری می رسند.
کد خبر: ۵۹۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ 22 April 2018

افشین حیدری اظهارکرد: باتوجه به تدابیر مقام معظم رهبری در نام گذاری هر سال با عناوین مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی، مردم و متولیان امر و همچنین دستگاه ها باید در راستای تحقق اهداف شعار سال اقدامات لازم را داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: به منظور حمایت از کالای داخلی و تولیدات ایرانی خرید اقلام ورزشی برای اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات های ورزشی با اولویت کالای ایرانی است.

وی ادامه داد: همچنین قرار است به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی 40 زمین چمن مصنوعی با تولیدات داخلی در استان خوزستان افتتاح شود که این نشان می دهد در زمینه تولید کفپوش و چمن های مصنوعی در چند سال اخیر اتفاقات خوبی در کشور رخ داده است و مسوولان ورزش خوزستان نیز می توانند همواره برای تجهیز سالن ها و زمین های ورزشی از کفپوش و چمن مصنوعی ساخت ایران استفاده کنند.

حیدری افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز همچون گذشته که از تولیدگنندگان داخلی برای تامین تجهیزات و کالاهای ورزشی استفاده کرده اس، اکنون نیز در راستای تحقق شعار رهبری در این حوزه تمامی کالاهای ورزشی مورد نیاز خود را از تولید کنندگان داخلی تامین خواهد کرد.

وی بیان کرد: پروژه‌های شاخصی داریم که در بهار چهلم انقلاب اسلامی ایران افتتاح خواهند شد و باید بگویم برخی پروژه‌هایی که سال‌ها به ‌دلیل عدم وجود اعتبار متوقف بودند، با حمایت وزیر ورزش و همچنین استاندار خوزستان مجددا راه‌اندازی شدند و در بخشی از این پروژه‌ها حدود 10 استخر نیمه‌کاره آماده خدمات‌رسانی به مردم خوزستان خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: امروزه دشمن پروژه‌ای را بر علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده که پروژه ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ما است ولی ملت ایران پس از انقلاب نیز در ابعاد علمی و حوزه تخصصی مان یعنی ورزش اقدامات شایسته‌ای را به ثمر رسانده‌اند که من با افتخار اعلام می‌کنم امروز پیشرفت جمعیت ورزشکار ما و حتی ابنیه ورزشی ما نسبت به سال‌های قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

وی اظهار کرد: قطار توسعه ورزش خوزستان سرعت خوبی دارد و همگی باید فرصت را غنیمت بدانیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار