دوستانی گفت : چند بار به محل حادثه سقوط هواپیما رفته ام و واقعا کار و شب ماندن در آن ارتفاعات سخت و سرمای آن کشنده است .
کد خبر: ۵۹۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ 22 April 2018
جمعی از فرهنگیان سی سختی شاغل در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جانبختگان حادثه دنا ، صعود یک روزه ای را به قله قلم انجام دادند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این صعود به قله ی حدود 4 هزار متری قلم که روبروی قله محل حادثه دنا است صورت گرفت.
پس از حادثه ی دنا مردم استان خصوصا مردم شهر سی سخت تلاش های زیادی برای کمک به نیروهای امدادی و همچنین خانواده های جانباختگان انجام دادند.
دوستانی از فرهنگیان صعود کرده به قله ی قلم واقع در کوه دنا به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : گروه ما زیاد به قلل دنا صعود می کنیم اما واقعیت این است که شرایط سختی راباید برای صعود به هر یک از این قلل متحمل شد و کار هر کسی نیست که بخواهد به این ارتفاعات که اکثرا بالای 4 هزار متر ارتفاع دارند صعود کند.
دوستانی هدف از این صعود را گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه دنا عنوان کرد و افزود : محل حادثه در تصاویر مشخص است و باید به نیروهای امدادی هم خدا قوت گفت و مردم و خانواده های جانباختگان هم می دانند که چه شرایط سختی در این ارتفاعات حاکم است.
 دوستانی گفت : چند بار به محل حادثه سقوط هواپیما رفته ام و واقعا کار و شب ماندن در آن ارتفاعات سخت و سرمای آن کشنده است .
وی افزود : این گروه شش نفره از 5 مرد و یک خانم تشکیل شده بود که همه از فرهنگیان شهرستان بویراحمد هستند و صعود خود را از ساعت 3 بامداد آغاز نمود و توانست پس از حدود 6 تا 7 ساعت کوهپیمایی ،قله ی قلم را فتح و پرچم ایران را بر بلندترین نقطه آن نصب کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار