مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) اعلام کرد:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت: در طول هفته عقیدتی- سیاسی ۱۶۸ برنامه از سوی پایگاه‌های بسیج و سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 24 April 2018

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین ،حجت‌الاسلام‌ حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)، در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: شهید مطهری یک الگو برای جامعه بشریت است که هرکدام از کتاب‌های وی می‌تواند در زندگی امروز ما بسیار مفید باشد.


وی افزود: نام‌گذاری سالروز شهادت شهید مطهری به نام هفته عقیدتی-سیاسی باعث شده تا برنامه‌های بسیاری در طول این هفته برگزار شود.


حجت‌الاسلام عدالتی عنوان کرد: در طول این هفته ۱۶۸ برنامه از سوی پایگاه‌های بسیج و سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: از برنامه‌های شاخص این هفته می‌توان به نشست‌های بصیرتی، دیدار با ائمه جمعه نواحی و خانواده‌های معزز شهدا، غبارروبی مزار شهدا، مسابقات کتاب‌خوانی و تجلیل از هادیان سیاسی، بسیجیان موفق و مربیان اشاره کرد.


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع)، ادامه داد: حضور پرشور بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌ها، برگزاری نمایشگاه کتاب، نشست‌های معرفتی در حلقه‌های صالحین، حضور هادیان سیاسی در مدارس که متأسفانه مورد غفلت قرارگرفته از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.


وی بیان کرد: اگر آحاد ملت و مسئولان در کنار هم بوده و اتحاد لازم را داشته باشد می‌تواند به مسیر پیشرفت هر چه بیشتر کشور کمک شایانی کرد.
حجت‌الاسلام عدالتی شربیانی در پایان خاطرنشان کرد: باید نسبت به کسانی که خواهان ایجاد فاصله و تفرقه در جامعه هستند هوشیار و بصیر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار