مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی گفت: جمعه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب کشور وارد می شود که در نوار غربی بارش باران، رگبار، رعد و برق را به همراه خواهد داشت و به تدریج جنوب کشور را هم در بر می گیرد.
کد خبر: ۵۹۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 24 April 2018

مسعود حقیقت  افزود: این سامانه بارشی به تدریج در هفته آینده روی تهران هم تاثیر خواهد گذاشت.
وی درباره سامانه بارشی که اکنون در کشور وجود دارد گفت: این سامانه امروز در شرق و شمال شرق کشور فعال شد که رگبار، رعد و برق و وزش باد را در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق سمنان، شرق یزد، مناطقی از کرمان، ارتفاعات البرز و شرق البرز بارش رگبار و باران به همراه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: امروز نوار شرقی کشور بین 5 تا 8 درجه کاهش دما خواهد داشت و از بعدازظهر امروز نیز این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و روز چهارشنبه در بیشتر مناطق آسمانی صاف و آفتابی پیش بینی شده است، فقط امکان دارد فردا بعدازظهر در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر و بارش های پراکنده رخ دهد.
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز نیمه غربی و چهارشنبه در تمام کشور افزایش نسبی دما رخ می دهد.
وی افزود: پنج شنبه در استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و ارتفاعات زاگرس گاهی رعد و برق، وزش باد و بارش باران پیش بینی شده است.

*** گرمترین و سردترین نقطه کشور/ وضعیت هوای تهران
حقیقت گفت: آسمان تهران امروز و فردا صاف است و افزایش دما به تدریج رخ خواهد داد ، بیشینه دمای دیروز تهران 17 بود کمینه دمای صبح امروز تهران 8 بود و بیشینه امروز آن به 21 درجه می رسد.
وی افزود: دیروز زابل، دلگان و زهک با 40 درجه گرمترین و صبح امروز فرودگاه اردبیل با دمای منفی 3 سردترین نقاط کشور بودند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار