حاجی‌دلیگانی در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که مبنای قانونی دریافت ۱۰ هزار تومان توسط سازمان ثبت احوال برای دادن یک آدرس محل سکونت چیست، چرا برخی از دستگاه‌ها به هر بهانه‌ای دست در جیب مردم می‌کنند؟
کد خبر: ۵۹۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ 24 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 4 اردیبهشت 97) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

سید تقی کبیری نماینده مردم خوی در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تجدیدنظر در اخذ عوارض خروجی از مرزنشینان در سال 97 شد. علیرضا محجوب،‌ سهیلا جلودارزاده، ‌اکبر رنجبرزاده، نادر قاضی‌پور نمایندگان تهران، اسدآباد و ارومیه در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که چرا کالاهای قاچاق کشف‌شده را علی‌رغم فتوای مقام معظم رهبری آتش نمی‌زنید؟ چرا با قاچاقچیان مماشات می‌کنید؟

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به رئیس‌جمهور لزوم پیگیری تخلفات شرکت پردیس‌بان و تعیین‌تکلیف هرچه سریع‌تر وضعیت مالباختگان را متذکر شد.

سیدمحمد جواد ابطحی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان خمینی‌شهر و اسدآباد به رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ضرورت اتخاذ دیپلماسی فعال برای اخذ حقابه ایران از ترکیه و افغانستان را متذکر شدند.

سیده فاطمه حسینی، سیده حمیده زرآبادی و هاجر چنارانی نمایندگان تهران، قزوین و نیشابور به اتفاق 9 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر کشور ضرورت برخورد قاطع با ماموران خاطی گشت ارشاد را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به اتفاق 50 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در راه‌اندازی کارخانه هواپیماسازی ایران140 (هسا) بعد از تعطیلی سال‌های اخیر شدند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که بررسی کنید مبنای قانونی دریافت 10 هزار تومان توسط سازمان ثبت احوال برای دادن یک آدرس محل سکونت چیست، چرا برخی از دستگاه‌ها به هر بهانه‌ای دست در جیب مردم می‌کنند؟

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب،‌اکبر رنجبرزاده و احمد امیرآبادی نمایندگان ارومیه، تهران، اسدآباد و قم در تذکری به وزیر بهداشت خواستار انجام اقدامات موثر علیه توسعه استعمال دخانیات با توجه به وظایف ذاتی این وزارتخانه شدند.

 

 

//فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار