مربی شیرازی تیم ملی فوتبال نابینایان گفت: 13 بازیکن به ششمین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال نابینایان برای شرکت در رقابت های جهانی 2018 اسپانیا دعوت شدند که 6 بازیکن از آنها متعلق به استان فارس است.
کد خبر: ۵۹۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 25 April 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:امیر حمزه زارع افزود: احمد رضا شاه حسینی، حسین رجب پور، حجت الله مزارعی، رسول باصری، سامان اجرت دست و میثم شجاعیان بازیکنان دعوت شده از فارس هستند.
وی اضافه کرد: همچنین، امیرپور رضوی و بهزاد زاد علی از تبریز، صادق رحیمی و محمد رضا مهنی نسب از کرمان، کامبیز محکم از مشهد، مهرداد عباسی از اراک و مرتضی رمضانی از گیلان، دیگر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند
که از چهارم اردیبهشت در تهران آغاز شده و تا دوازدهم همین ماه ادامه دارد.
زارع ادامه داد: بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم ملی ایران در رقابت های جهانی در گروه B با تیم های آرژانتین، فرانسه و کلمبیا هم گروه است.
وی بیان کرد: اسپانیا، ترکیه، مراکش، تایلند، آرژانتین، فرانسه، کلمبیا، ایران، چین، روسیه، مکزیک، کره جنوبی، برزیل، انگلستان، کاستاریکا و مالی، 16تیم راه یافته به مرحله نهایی رقابت های جهانی اسپانیا هستند که در چهار گروه چهار تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
مربی تیم ملی فوتبال نابینایان افزود: رقابت های جام جهانی فوتبال نابینایان از هفدهم تا بیست و هفتم خرداد 97 در شهر مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران که برای نخستین بار در این رقابت ها شرکت می کند، یک هفته پیش از شروع این بازی ها، آخرین مرحله اردوی آمادگی را در تهران برگزار می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار