استاندار:
استاندار خراسان شمالی گفت: از زمان استقرار دولت تدبیر و امید و به تبع آن از زمان تصدی بنده به عنوان استاندار، سعی شد تا به حوزه زنان استان و ارتقای وضعیت اجتماعی و مدیریتی آنان اهمیت بیشتری دهیم.
کد خبر: ۵۹۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 25 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی با اعلام این مطلب در دیدار مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده اظهار داشت: تهیه و تدوین سند توسعه زنان، تشکیل مجمع مشورتی زنان، تدوین بانک اطلاعاتی زنان، حمایت از اشتغال و سلامت بانوان و در نهایت الزام مدیران در به کارگیری زنان در مناصب مدیریتی از اهم فعالیت های حوزه بانوان است.
مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده نیز اظهار داشت: با نگاه ویژه و مدبرانه مهندس صالحی استاندار خراسان شمالی شاهد ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی بانوان این استان هستیم.
فریبا نظری پور کیایی تصریح کرد:به کارگیری بانوان در مناصب مدیریتی استان، تاثیر چشمگیری در کشور داشته و این اقدام استاندار قابل تحسین است.
وی بیان کرد: طبق مصوبه شورای معاونان وزارت کشور به زودی تمام مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری ها عضو ستاد بحران کشور خواهند شد تا شاهد درخشش حضور بیشتر بانوان در عرصه های مختلف باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار