استاندار قم گفت: کارگران افراد مظلومی هستند که همواره در مسیر توسعه و پیشرفت کشور نقش ویژه‌ای داشته‌اند اما متأسفانه هنوز به جایگاه و شأنی که درخور آن هستند دست پیدا نکردند.
کد خبر: ۵۹۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 26 April 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی صبح امروز در مراسم رونمایی از سند اشتغال استان قم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: حقوق کارگران استان باید به‌درستی احصاء و تأمین شود.

وی با اشاره به نقش جامعه کارگری کشور در توسعه و پیشرفت جامعه افزود: کارگران قشری هستند که همواره در مسیر رشد و توسعه نقش مؤثری دارند، توسعه و پیشرفت کشور درگرو رونق اشتعال و تولید است.

استاندار قم با تأکید بر نقش سرمایه‌گذاری در پیشرفت و توسعه استان قم گفت: برای توسعه و پیشرفت اقتصادی جامعه چاره‌ای جز بسترسازی مناسب برای افزایش سرمایه‌گذاری وجود ندارد، نتیجه منطقی سرمایه‌گذاری در جامعه افزایش اشتغال، کار و تولید است.

صادقی با اشاره به اهمیت سند اشتغال استان قم عنوان کرد: در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال استان قم سند اشتغال تدوین‌شده است تا بر مبنای این سند مهم و راهبردی وضعیت اشتغال و تولید در استان قم وضعیت مطلوب و قابل قبولی پیدا کند.

صادقی ابراز کرد: کارگران افراد مظلومی هستند که همواره در مسیر توسعه و پیشرفت کشور نقش ویژه‌ای داشته‌اند اما متأسفانه هنوز به جایگاه و شأنی که درخور آن هستند دست پیدا نکردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار