نماینده دبیرکل خانه کارگر خبر داد
نماینده دبیرکل خانه کارگر با اعلام سوءاستفاده از عنوان خانه کارگر در انتخابات خانه احزاب خراسان شمالی گفت: این مجموعه هیچ نماینده‌ای در این انتخابات نداشته است و فرد معرفی‌شده فاقد وجاهت قانونی است.
کد خبر: ۵۹۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 26 April 2018

علی‌اصغر شهبازی در جمع خبرنگاران با اشاره به ساختار تشکیلاتی خانه کارگر در خراسان شمالی اظهار کرد: برخی افراد دارای مسئولیت در استان تشکیلات را از آن خود می‌دانستند و با سیاست‌های تهران همراهی نمی‌کردند و مسیر دیگری را دنبال می‌کردند.

وی از بازسازی ساختار اجرایی این مجموعه در استان خبر داد و افزود: محمد صباغیان به‌عنوان دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان شمالی اعلام می‌شود و بنابر هماهنگی‌های صورت گرفته مسیر همسویی با تمام دستگاه‌های اجرایی استان را در پیش خواهد گرفت.

نماینده دبیر کل خانه کارگر وضعیت کنونی کشور را مصرف‌گرایی محصولات کشورهای خارجی دانست و گفت: تراز تجارت کور مثبت نیست و مسئولان اقتصادی باید به این موضوع توجه کرده و با اتخاذ سیاست‌هایی مناسب برای تولید در کشور حرکت کنند.

وی همچنین عدم رضایت خود از مجموعه خانه کارگر در خراسان شمالی را اعلام کرد و گفت: در کشور بالغ‌بر دو میلیون 700 هزار عضو در مجموعه خانه کارگر عضویت دارند اما در خراسان شمالی کم‌کاری و کوتاهی صورت گرفته است و افرادی که سابقاً دارای مسئولیت بودند نمی‌خواستند حرکتی را انجام دهند و با سیار تشکلات نیز مشکل داشتند.

شهبازی در انتها با اشاره به سو استفاده فردی به‌عنوان دبیر این مجموعه در خراسان شمالی برای شرکت در انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب استان گفت: این فرد غیراخلاقی عمل کرده است و به‌عنوان دبیر و نماینده حزب اسلامی کار و خانه کارگر خود را برای این انتخابات معرفی کرد درحالی‌که هیچ‌گونه مسئولیتی در این مجموعه‌ها نداشته است و ازنظر مجموعه خانه کارگر، در انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب در خرسان شمالی هیچ نماینده‌ای از این مجموعه حضور و معرفی نشده است و این اقدام دارای وجاهت قانونی نیست و عملی خودسرانه بوده است.

گفتنی است فرهاد هدایتی در نخستین انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب خرسان شمالی به‌عنوان نماینده خانه کارگر خود را معرفی کرد و با 20 رأی توانست به‌عنوان نفر دوم احزاب اصلاح‌طلب وارد این مجموعه بشود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار