معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت:برپایی نمایشگاه های فصلی در راستای حمایت از کالای ایرانی می تواند بهترین فرصت برای شناساندن و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های این استان باشد.
کد خبر: ۵۹۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 26 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در حاشیه افتتاح نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی، مشاغل خانگی و تولیدات استانی در محل بازار روز بجنورد اظهار داشت:تمام شهرستان های استان در هر فصلی اقدام به برگزاری چنین نمایشگاهی خواهند کرد و این کار موجب می شود تا مردم از نزدیک ظرفیت های استان را بشناسند و تولیدکنندگان نیز در جهت ارتقای کیفیت محصولات خود حرکت کنند.
وی افزود:با برگزاری چنین نمایشگاه هایی بخش نهفته ای از قابلیت های استان به منصه ظهور گذاشته شود.
قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این که باید در مسیر تحقق حمایت از کالای ایرانی قدم برداریم، اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه هایی زمینه بازدید سرمایه گذاران هم فراهم شود و حتی فتح البابی برای صادرات و حضور در نمایشگاه های خارجی باشد.
نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی، مشاغل خانگی و تولیدات استانی در محل بازار روز شهرستان بجنورد  تا11 اردیبهشت به مناسبت هفته کار و کارگر برای عموم مردم دایر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار