تابناک چهارمحال وبختیاری- نمایش ' آنشرلی با موهای قرمز ' به کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی جمعه شب موفق به کسب رتبه برتر جشنواره تئاتر دانشجویان ایران شد.
کد خبر: ۵۹۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 28 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- در بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشجویان ایران نمایش آنشرلی با موهای خیلی قرمز در سه بخش رتبه نخست را کسب کرد و در دو بخش تقدیر شد.
از سوی هیات داوران جایزه نخست کارگردانی برای نمایش آنشرلی با موهای قرمز به امیر بهاور اکبرپور دهکردی اهدا شد.
در این جشنواره جایزه اول نویسندگی به فراز مهدیان مهدیان دهکردی و جایزه اول بازیگری زن به مائده رفیعی تعلق گرفت.
همچنین از سوی هیات داوران لوح تقدیر طراحی صحنه و لوح تقدیر موسیقی به نمایش آنشرلی با موهای قرمز از شهرکرد اهدا شد.
همچنین از سوی هیات داوران، این نمایش به عنوان اثر منتخب برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر دانشجویان ایران برگزیده شد.
بخش مناطق (خلیج فارس) بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران از سوم تا هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی استان بوشهر برگزار شد.
در این جشنواره آنشرلی با موهای قرمز(امیربهاور اکبرپور از دانشگاه شهرکرد)، دلقک‌های غمگین (مانلی حسین پور از دانشگاه آزاد تنکابن)، مردی که مار شد (مجید درویش نژاد از دانشگاه پیام نور ارومیه)، سنگی بر گورم (زیبا دریاسفر از دانشگاه آزاد بندر دیر)، فراخوان بازیگری (رضا ذهبی از دانشگاه هنر شیراز)، چشمش به دشت (سعید رسولی از دانشگاه دامغان)، سفارش برای اشتراک 138 (ایمان رمضانی از دانشگاه آزاد قوچان)، ناتان و تبیلت (هادی محرابی از دانشگاه دامغان)، غشمار (ابوالقاسم یزدانی از دانشگاه نبی اکرم تبریز) حضور داشتند.
داوری بخش مناطق (خلیج فارس) بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی بر عهده کاظم نظری، جهانشیر یاراحمدی، جواد صداقت، محمودرضا رحیمی و امیرحسین حریری بود.
بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در بخش سراسری و بین‌الملل از 16 تا 25 اردیبهشت 1397 در تهران برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار