مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تغییر کرد و امیرمسعود هراتیان که ریاست دفتر حزب اعتدال و توسعه را در استان اصفهان بر عهده داشته به عنوان مدیرعامل جدید فولاد هرمزگان (فولاد هرمزگان جنوب) منصوب شد. اعضای جدید هیات مدیره نیز منصوب شدند.
کد خبر: ۵۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 10 July 2015
به گزارش تابناک، بر اساس صورت جلسه مجمع عمومی عادی و هیات مدیره شرکت فولاد هرمزگان، مهندس امیرمسعود هراتیان به سمت مدیرعامل جدید شرکت فولاد هرمزگان منصوب شد و از زحمات چهار ساله مهندس مرتضی آقاجانی قدردانی بعمل آمد.

فردوس امیری توسلی مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با تائید این خبر عنوان کرد که به زودی و احتمالا بعد از ماه مبارک رمضان مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید فولاد هرمزگان در این شرکت برگزار خواهد شد.

امیرمسعود هراتیان سال گذشته به سمت مشاور و مدیرحوزه مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان منصوب شده بود.
 
همچنین اعضای جدید هیات مدیره فولاد هرمزگان به قرار زیر معرفی شدند:

بهرام سبحانی، رئیس هیات مدیره
فرزاد ارزانی، نایب رئیس هیات مدیره
امیرمسعود هراتیان، مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره
محمود ارباب زاده، عضو هیات مدیره
مسعود تولاییان عضو هیات مدیره

شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی کشور با ظرفیت 1.5 میلیون تختال در دی ماه سال 1390 به بهره‌برداری رسید. شرکت فولاد هرمزگان هم‌اکنون یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه محسوب می‌‎شود.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
مراد حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
بنده بومی استان ومتخصص در اجرای ابندی .ترمیم.ساخت.کلیه مخازن.تونلها.سدها.استخرها.فونداسیونها.تصفیه خانه ها.پمپاژ فاضلاب.و..سازهایه بتنی..و...با فناوری نانو با سالها تجربه وهمچنین ابندی کردن بخشی از مخازن فولاد را انجام داده ام لطفا با بنده همکاری لازم را بفرمایید با سپاسفراوان شماره تماس/۰۹۱۷۲۰۷۸۱۵۲
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار