به مناسبت روز جوان؛
مشاور امور جوانان فرماندار کهگیلویه در پیامی سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به جوانان هم استانی خاصه جوانان کهگیلویه بزرگ تبریک و شادباش گفت.
کد خبر: ۵۹۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 28 April 2018

پیام تبریک مشاور امور جوانان فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز جوان

 

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، متن پیام مشاور جوان فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز جوان بدین شرح است؛

 

بهار عمر، جوانى است مغتنم دارش

كه اين بهار ز پى، محنت خزان دارد

 

همه انسانها دوره ای از زندگی خویش را تجربه می‌کنند که آن را به بهار عمر تعبیر می‌کنند روزهایی که به سرعت می گذرند و تکرار نخواهند شد. چه نیکوست که ثانیه های آن را غنیمت شمرده و گام ها در راه سعادت دنیا و آخرت برداشته شود.

پيامبر گرامي اسلام (ص) در اهميت بهار عمر انسان مي فرمايد:

در هر شب منادي از طرف خداوند ندا سر مي دهد که اي جوانان، ارزش عمر خود را بدانيد و درجواني براي سعادت و رستگاري خود تلاش و کوشش کنيد.

انّ لِلّهِ مَلَکاٌينزِلُ في کَلِّ لَيلَةٍفَيناديي يااَبناءَالعِشرين جِدُّواواِجتَهدو...

فرشته الهي هر شب به جوانان بيست ساله ندا ميدهد که کوشش و تلاش کنيد. 

با امید به اینکه جوانان امروز دیارم دارای ویژگی های یک جوان موفق از جمله ارتباط با معبود، اراده قوی، استواری در مقابل کج روی ها و اصلاح جامعه بدور از نگرش منفعت طلبی و نگاه قومیت گرایی، صبر و حوصله و شکیبایی در مقابل سختی های زندگی باشند.

 

11 شعبان روز میلاد گل باغ حسین و اقیانوس عطوفت و فداکاری حضرت علی ‌اکبر (ع) و روز جوان را به همه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم خاصه جوانان شهرستان کهگیلویه تبریک و تهنیت عرض نموده و از دادار آسمان ها خواهان بهترین ها برای این عزیزان هستم.

 

رضا عدالتمند

مشاور فرماندار شهرستان کهگیلویه در امور جوانان

۸/۲/۹۷

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار