استاندار قم:
استاندار قم با بیان اینکه هیچ اعتباری از بیت المال برای تیم صبا هزینه نکرده‌ام، افزود: به دلیل بعضی از موانع در واگذاری صبا به بخش خصوصی، این تیم به هیئت فوتبال واگذار شد.
کد خبر: ۵۹۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 30 April 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در نشست با اعضای شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم طی سخنانی استفاده از همه ظرفیت‌های کارشناسی توسط مسؤولان استان را ضروری دانست و گفت: در صورت عمل به این مهم در جریان تصمیم سازی عمومی، می‌توانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

وی با بیان اینکه حل مشکلات جامعه و جلب رضایتمندی مردم از مهمترین اهداف دولت است افزود: همه گروه‌ها و احزاب مدعی هستند توانایی مدیریت بهتر مشکلات را دارند.

وی با اشاره به برخی مشکلات کشور بیان مسائل را بخشی از راه حل دانست و بیان کرد: مسئله مهم ارائه راهکار عملیاتی برای حل مشکلات است.

استاندار قم اظهار کرد: کسانی که به عنوان مدیر در حال فعالیت هستند وظیفه حکمرانی دارند و باید با همه جریان‌ها کار کنند.

صادقی بحث سرمایه‌های اجتماعی را از مهمترین دارایی‌های حاکمیت برای حکمرانی دانست و افزود: نحوه عملکرد بعضی مسؤولان موجب شده است تا این سرمایه‌های اجتماعی را از دست بدهیم.

وی در نظر گرفتن منافع ملی را وظیفه همه گروه‌های سیاسی دانست و تصریح کرد: به دلیل منفعت طلبی‌ها، عدم رعایت حقوق رقبای سیاسی و انحصار طلبی شاهد ضربه خوردن به اعتماد عمومی و سرمایه‌های اجتماعی نظام هستیم.

استاندار قم در ادامه با اشاره به مسائل باشگاه صبای قم با بیان اینکه در دوره مدیریت خود هیچ اعتباری از بیت المال برای این تیم هزینه نکرده‌ام افزود: به دلیل بعضی از موانع در واگذاری تیم صباتیم صبا به بخش خصوصی، این تیم به هیئت فوتبال قم واگذار شد.

وی همچنین مسئله فرودگاه قم را مورد توجه قرار داد و گفت: برداشتن موانع این پروژه مهم و بازگرداندن دارایی‌های مردم را با جدیت در پیش گرفتیم و در این مسیر به توفیق‌هایی نائل شدیم؛ و همچنان در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای ادامه ی اجرای این پروژه هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار