به گزارش تابناک سمنان ، بهروز اسودی در یکصد و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به معرفی ۱۱۶۴ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات به بانکهای عامل استان در سال گذشته گفت: پرونده ۱۴۴ واحد تولیدی استان در بانکهای استان مانده است که با توجه به فرصت باقیمانده دوماهه باید پرونده این واحدها تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۶۰۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 06 May 2018

به گزارش تابناک سمنان ، بهروز اسودی در یکصد و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به معرفی   ۱۱۶۴ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات به بانکهای عامل استان در سال گذشته  گفت: پرونده ۱۴۴ واحد تولیدی استان در بانکهای استان مانده است که با توجه به فرصت باقیمانده دوماهه باید پرونده این واحدها تعیین تکلیف شود.

 

وی با اشاره به معرفی   ۱۱۶۴ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات به بانکهای عامل استان گفت: پرونده ۱۴۴ واحد تولیدی استان در بانکهای استان مانده است که با توجه به فرصت باقیمانده دوماهه باید پرونده این واحدها تعیین تکلیف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن اشاره به اهمیت پایش و نظارت در تسهیلات تصریح کرد: تا کنون از واحدهای دریافت کننده تسهیلات ۴۳ مورد نظارت توسط کمیته پایش استان انجام گرفته است که تاکنون ۷۳درصد پرداخت تسهیلات در این واحدها محقق گردیده است.

 

بهروز اسودی  گفت از سال گذشته تا کنون  به ۸۴۴ واحد تولیدی استان به ارزش بیش از ۵هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که از این تعداد ۸۰۲ مورد سرمایه در گردش ، ۳۴مورد طرح نیمه تمام و ۸ مورد بازسازی و نوسازی می باشد.

وی با اشاره به دیگر دستور کار این نشست اظهار  داشت: در این جلسه با درخواست ۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند موافقت و جهت دریافت تسهیلات به مبلغ ۸۸ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند.

 

این مقام مسئول همچنین از بررسی مشکلات بانکی ، مالیات و زیربنایی پنج واحد تولیدی تم آب البرز ، رنگین پروفیل کویر ، واثق فورج ، تیراژه رنگ پارس و تولیدی طالع زاری خبر داد و اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات ۵۶۵ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع ۱۳۷۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ضمن اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات این کارگروه خاطر نشان کرد: از ۱۳۷۰ مصوبه قبلی ۱۵ درصد مربوط به تامین مالی ، ۲۹درصد مربوط به تسهیلات ، ۱۹درصد زیربنایی ، ۱۵درصد مالیاتی ، ۱۱درصد تامین اجتماعی و مابقی سایر می باشد که ۶۴ درصد آنها اجرایی و مابقی در دست اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار