کد خبر: ۶۰۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ 06 May 2018

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از مهر سمنان:

علیرضا کاظمی عصر یکشنبه در حاشیه یادواره بزرگداشت مقام معلم استان سمنان در محل سالن شهید مطهری سمنان در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه طرح‌های مهارت‌آموزی از مهر ۹۷ در مدارس کشور رونمایی می‌شود، ابراز داشت: یکی از دغدغه‌های امروز کشور اشتغال محسوب می‌شود بر این اساس می‌کوشیم تا با ارائه طرح‌های مهارت‌آموزی دانش آموزان را برای ورود به بازار کار آماده و درصد اشتغال را افزایش دهیم.

وی بابیان اینکه آشنا کردن دانش آموزان در معرض تهدید آسیب‌های اجتماعی با فضائل اخلاقی پیگیری می‌شود، افزود: به منظور تقویت معنویت، ۲۰ راهبرد در حوزه فرهنگی و پرورشی تدوین‌شده است که در واقع این طرح‌ها به بیان ترویج سبک زندگی اسلامی می‌پردازد.

علیرضا کاظمی آموزش و پرورش

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش بابیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در بین دانش آموزان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور، اردوهای دانش آموزان عشایر و مناطق محروم، اردوی زیارت اولی و گردش های علمی در برنامه‌های آموزش‌وپرورش دنبال می‌شود.

کاظمی به یازدهم اردیبهشت روز تئاتر دانش‌آموزی نیز اشاره و تصریح کرد: توجه به هنر و پرورش استعدادهای هنری در اولویت آموزش‌وپرورش برای ایجاد نشاط اجتماعی قرار دارد بنابراین با نام‌گذاری روز تئاتر دانش‌آموزی و اجراشدن آن به صورت پایلوت در استان فارس این طرح از سال آینده در مدارس کشور اجرایی خواهد شد.

وی بابیان اینکه مدارس بیشترین استفاده‌کنندگان از کالا را تشکیل می‌دهند، افزود: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و تحقق شعار سال، ۶۲ راهکار و ۱۳ راهبرد را تدوین و به استان ها ابلاغ کرده است تا استفاده از کالای ایرانی به صورت یک فرهنگ در بین جامعه دانش‌آموزی ترویج شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار