مراسم تجلیل از فعالین رشته تیراندازی با حضور مسئولین و مدال آوران این رشته در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 07 May 2018

جلسه ای با حضور رئیس هیات تیراندازی و مسئولین و مربیان این رشته در تاریخ 14 اردیبهشت در سالن یاس برگزار شد.

در ابتدا منصور دشتی رئیس هیات ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، از فعالیت های صورت گرفته در چند سال اخیر که با کمک های از سوی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اداره ورزش و جوانان استان یزد صورت گرفته ارائه و قول های نیز در جهت گسترش این رشته به تیراندازان داد.

دشتی گفت: در سال گذشته با تلاش های صورت گرفته با اعتباری که از نهاد های دولتی و خیرین به دست آمده زمین جدیدی در جاده کنار گذر کمربندی یزد به رشته تیراندازی اختصاص یافته که کارهای مقدماتی ساخت آن انجام شده و در اینده با در اختیار گرفتن اعتبارات بیشتر جهت تکمیل این مجموعه اقدام خواهد شد.

وی افزود: این سالن داری 70 خط میباشد و که با افتتاح این مجموعه یزد به عنوان یکی از قطب های تیراندازی کشور تبدیل خواهد شد.

رئیس هیات تیراندازی استان همچنین از اختصاص یافتن دو سالن دیگر در سطح شهر خبر داد که به زودی این سالن ها نیز تجهیز و آماده بهره بردای میشود.

همچنین در این نشست از دو نمونه از سلاح های (تفنگ بادی و تپانچه) خریداری شده برای هیات رونمایی شد که به زودی با خرید چند نمونه از این سلاح ها بتوان در جهت بهبود و تجهیز این رشته اقدام شود.

گقتنی است در انتهای جلسه از تمامی مربیان، داوران، مسئولین و همچنین افتخار آفرینان این رشته با اهدا لوح و جوایزی تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار