نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواستار مقابله با قاچاق سازمان یافته در کشور و حمایت از تولیدات داخل شد.
کد خبر: ۶۰۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 08 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر، عبدالرضا مصری امروز  با تاکید بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: تولید در حقیقت آخرین پرده کار است و پول و سرمایه و مواد اولیه و نیروی انسانی و... جمع می شود تا کالایی تولید شود و امسال نیز رهبر معظم انقلابی حمایت از کالای ایرانی را مورد تاکید قرار دادند.

وی تاکید کرد: زیباترین تبلور حمایت، حمایت مادر از فرزند است تا رشد کند و قوت بگیرد و شکوفا شود، مادر برای حمایت از فرزندش بسیار ایثار می کند و لذا برای اینکه بستر شکوفایی و تقویت را ایجاد کنیم باید از تولید داخل حمایت کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بیان کرد: تمام شعارهای سال که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده در حقیقت راهکار است و نه کلام، و ایشان راهکار ارائه نمودند.

مصری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سالهای گذشته شعارهای سال را حول محور مسائل اقتصادی و سیاسی و اجتماعی بیان فرمودند و راهکار ارائه دادند.

وی بزرگترین چالش و مهمترین مشکل کشور و استان کرمانشاه را بیکاری دانست و گفت: اولویت اول ما اشتغال است.

مصری در ادامه به معضل قاچاق کالا در کشور اشاره کرد و گفت: ۲۰ میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور وارد می شود و با این شرایط تولیدکننده نمیتواند نفس بکشد و نیرو استخدام کند.

این نماینده مجلس گفت: ما قدرت داریم ریگی را از آسمان به پایین میکشیم اما قدرت نداریم صدها هزار تریلی پر از بار را بیابیم و این قاچاق سازمان یافته است.

وی با بیان اینکه کالاهای قاچاق باید معدوم شود، گفت: کالای قاچاق وقتی وارد بازار شد ضد تولید است و اصلا نباید اجازه ورود کالای قاچاق را داد. از یک منبع موثق به من خبر رسید چند ماه پیش با استفاده از رانت اطلاعاتی هزار سانتافه با قیمت ۱۷۰ میلیون تومان خریداری شده و الاندویست و بیست تا سیصد و سی میلیون تومان فروختند و هشتاد میلیارد تومان سود کردند، کدام تولید کننده اول تا آخر عمرش هشت میلیارد سود کرده است.

مصری تاکید کرد: اگر ما همان مردم اول انقلاب بودیم الان برای ماندن ترامپ در برجام شرط تعیین می کردیم نه اینکه بترسیم. از روزی که برجام را امضا کردند مثل سارق مسلح اموال ما را به غارت بردند. به جهنم که دوباره ما را تحریم کنند.

وی با بیان اینکه بدعهدی خصلت استکار است، اظهار کرد: آمریکایی ها اهل عهد و پیمان نیستند و دروغگو و فریب کار هستند، فریب ارتش مخملی را نخورید.

مصری با بیان اینکه امروز مردم ما یکپارچه شدند، گفت: باید واردات مدیریت شود و کالای ایرانی مورد حمایت قرار بگیرد، مگر ما بدهکار خارجی ها هستیم.​

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار