نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان:
نماینده بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام گفت: آمریکایی‌ها عواقب و نتایج بسیار بدی را از بدعهدی خود شاهد خواهند بود و این مسأله باعث انزوا و بی‌آبرویی این کشور می شود.
کد خبر: ۶۰۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 09 May 2018

علی گلمرادی در ارتباط با خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: هم مسئولان و هم ملت شریف ایران به نوعی واقف به این موضوع بودند که برجام نمی‌توانست یک سند معتبر و مؤثر و راهکاری مناسب برای حل مناقشات هسته‌ای دنیا با کشور باشد.

وی به سابقه بدعهدی آمریکا در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: نقض عهد در هیچ کجا و تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست و کشوری که از دم از حقوق بشر می‌زند و ادعای بزرگی می‌کند با خروج از برجام و نقض آن در حقیقت حقارت و خواری خود را به معرض نمایش گذاشت.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: این اقدام ترامپ لطمه به ملت آمریکا بود و آنها را نزد تمام ملت‌ها خوار و بی‌اعتبار کرد. البته انتظاری غیر از این نیز از ترامپ نمی‌رفت و از ابتدای ریاست جمهوری او بارها شاهد رفتارهای ناشایست و غیر مدبرانه این انسان بی‌خرد بوده‌ایم.

وی گفت: این اقدام ترامپ نه اولین و نه آخرین رفتار احمقانه و غلط او خواهد بود. ترامپ با نقض عهد ملت آمریکا را کوچک کرد و اندک اعتماد جهانیان به آمریکا را از بین برد. رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدا توصیه داشتند که نباید به آمریکا اعتماد کرد و مسأله اخیر یک امتحان بزرگ بود.

گلمرادی نقض برجام توسط آمریکایی‌ها را یک اتفاق خوب ارزیابی کرد و افزود: این اقدام هویت و ذات اصلی آمریکایی‌ها را به همه جهانیان نشان داد و این یک دستاورد بزرگ برای جهان اسلام است که در مقابل استکبار جهانی و شیطان بزرگ با هم متحد و هم‌عهد شوند.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در خانه ملت خاطرنشان کرد: امروز کشورها و رژیم‌های سرسپرده به آمریکا و استکبار جهانی باید از این رفتار ترامپ درس گرفته و سردمدارانی که در دامان آمریکا افتاده و منابع و امکانات خود را در اختیار این کشور قرار داده‌اند باید در مقابل شیطان بزرگ بایستند.

وی با بیان اینکه بد عهدی و نقض برجام، فرجام خوبی برای آمریکا نخواهد داشت، گفت: آمریکایی‌ها عواقب و نتایج بسیار بدی را از این اقدام شاهد خواهند بود و این مسأله باعث انزوا و بی‌آبرویی این کشور در دنیا خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی متذکر شد: نقض برجام هیچ آسیبی به ایران نخواهد زد بلکه درس بسیار مهمی است برای اینکه بدانیم پیشرفت و توسعه کشور با اتکاء به غرب و آمریکا محقق نخواهد شد و برای پیروزی و اعتلای ایران اسلامی انسجام و همدلی و اتکاء به ظرفیت‌های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری و مردمی کردن اقتصاد تنها راه حل خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه شرایط ما چه با برجام و چه بدون برجام یکسان خواهد بود، اضافه کرد: باید به موضوع نقض برجام توسط آمریکا به یک فرصت نگاه کرد و چنانچه تهدیدی نیز وجود داشته باشد با ظرافت و تدبیر آن را به فرصت تبدیل کنیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار