دبير هیأت تيراندازي استان قم خبر داد
دبير هیأت تيراندازي استان قم از موفقيت تيراندازان قم در كسب دو عنوان نايب‌قهرماني مرحله دوم مسابقات آزاد قهرماني كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 10 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: دومین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی قهرمانی کشور در رشته میکس تیمی تفنگ در حالی با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید که رقابت‌ها از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار شد و نمایندگان قم نیز عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابت‌ها در رشته میکس تفنگ بادی با حضور تیراندازان 44 تیم به میزبانی سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام رسید و پس از برگزاری مرحله مقدماتی، پنج تیم به فینال رسیدند.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم با بیان اینکه رقابت‌ها در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به انجام رسید، عنوان کرد:در این رقابت‌ها یک بار دیگر تیراندازی قم با موفقیت‌های کسب شده در هر دو بخش مردان و بانوان توانمندی و قابلیت بالای خود را به اثبات رساند.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های نهایی رشته میکس تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان، ابراز کرد: در این بخش مجتبی خاکی و نگار قهرمانی رتبه‌ نخست، مسعود کشمیری و عطیه قدمی مقام نایب‌قهرمانی و حامد غرباقی و سمانه صنایعی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

متقیان‌نژاد خاطرنشان کرد: عطیه قدمی یکی از بانوان موفق تیراندازی قم است که در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نیز عضو تیم هیأت قم محسوب می‌شود، ضمن اینکه حامد غرباقی از اعضای تیم نظام‌مهندسی ساختمان قم در لیگ برتر باشگاه‌های ایران در سال 1396 بود.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها و در مراسم اختتامیه، حکم نفرات برتر با حضور علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی و همچنین نایب‌رئیس بانوان، دبیر فدراسیون، مدیر کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون تیراندازی و مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی فدراسیون برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار