کد خبر: ۶۰۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 10 May 2018

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سمنان دومین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست سید عباس دانایی فرماندار ورئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان برگزار شد.
در این جلسه که با سه دستور جلسه همراه بود در بخش اول که با ارائه گزارش عملکرد ستاد در ایام طرح نوروزی توزیع میوه شب عید توسط جهاد کشاورزی و تعاون روستایی شهرستان همراه بود سید عباس دانایی فرماندار سمنان با مطلوب ارزیابی نمودن عملکرد ستاد در تامین میوه شب عید از توزیع ۱۳۵ تن پرتغال و ۶۵ تن سیب در ۲۹ واحد صنفی ، توزیع بیش از ۱۲ تن گوشت قرمز ، ۶۰ تن تخم مرغ در ایام تعطیلات نوروز در شهرستان سمنان خبر داد و بر لزوم لحاظ شدن رضایت مردم در همه امور و تامین آرامش خاطر مردم از نظر قیمت کالاها تاکید نمود.
در بخش دوم جلسه که به بررسی وضعیت واحدهای صنفی میوه و تره بار همراه بود سید عباس دانایی فرماندار سمنان با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵۰ واحد صنفی میوه و تره بار در شهرستان سمنان بر لزوم نظارت عرضه و کنترل قیمت محصولات از سوی دستگاههای متولی تاکید نمود.
وی در خصوص ساماندهی وانت بار های حمل محصولات کشاورزی در سطح شهر و اجرای طرح یکسان سازی قیمت میوه و تره بار ،از تشکیل کمیته کارشناسی با حضوراتاق اصناف مرکز استان ،اتحادیه های صنفی میوه و تره بار ، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و دستگاه های نظارتی خبر داد.
فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان در خصوص ساماندهی وانت بار های حمل محصولات کشاورزی از جاه نمایی دو مکان ضلع شمالی میدان استاندار جنب استخر نور و ضلع شمالی میدان امام حسن(ع) پس از شناسنامه دار شدن و مشخص شدن هویت وانت بارها توسط کمیته کارشناسی جهت فعالیت و توزیع میوه به همشهریان خبر داد . 
دانایی در پخش پایانی جلسه از اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان سمنان خبر داد و ضمن تاکید بر نظارت جدی دستگاه های متولی بر روند قیمت و تامین کالاها بر لزوم تسریع در تعیین برش سهمیه شهرستانی از سوی دستگاههای متولی تاکید نمود.
همچنین در این جلسه در خصوص راهکارهای مقابله با سوءاستفاده گران که به بهانه های مختلف قصد افزایش قیمت ها و اخلال در بازار را دارند بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار