به گزارش تابناک سمنان : آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرهنگیان، افزود: خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام دارای پیام‌های زیادی بود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بی‌قیدوبندی آمریکا در برابر تعهدات بین‌المللی محسوب می‌شود
کد خبر: ۶۰۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 11 May 2018

به گزارش تابناک سمنان :آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرهنگیان، افزود: خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام دارای پیام‌های زیادی بود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بی‌قیدوبندی آمریکا در برابر تعهدات بین‌المللی محسوب می‌شود

بی‌قیدوبندی آمریکا در برابر تعهدات بین‌المللی

امام جمعه سمنان ، بابیان اینکه اقدامات اخیر آمریکا توهین به ملت ایران است، گفت: مردم ایران اسلامی قطعاً پاسخ این مقوله را به‌خوبی نماینده ولی‌فقیه در استان خواهند داد که نمونه آن راهپیمایی امروز در بسیاری شهرهای کشور علیه اقدامات آمریکا محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام دارای پیام‌های زیادی بود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بی‌قیدوبندی آمریکا در برابر تعهدات بین‌المللی محسوب می‌شود، ابراز کرد: سودای از بین بردن انقلاب همواره در سر دشمنان انقلاب و شیطان بزرگ، بوده است و به این دلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر بی‌اعتمادی به دشمنان تأکیددارند.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه آمریکا قابل‌اعتماد نیست و این در میان حرف‌های ترامپ دیده می‌شود، تأکید داشت: امروز دنیا متوجه شده که کدام طرف در توافق هسته‌ای به تعهداتش عمل‌نکرده و کدام طرف کرده است لذا از این منظر باید گفت چهره واقعی آمریکا به جهانیان شناسانده شد.

وی ادامه داد : سخنان رهبر انقلاب در رابطه با خارج شدن برجام ترامپ بسیار جالب و جامع بود و باید از خدا تشکر کنیم که چنین رهبری را به ما اعطا کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد معظم له بارها و بارها در سال‌های اخیر درباره بدعهدی‌های آمریکا هشدارهایی داده بودند و لذا باید به این هشدارها توجه بیشتری می‌شد، امروز اما دستگاه دیپلماسی کشور می‌بایست درباره برجام بااحتیاط کامل رفتار مناسب را از خود بروز دهد.

 

امروز مثلث آمریکا، اسرائیل و سعودی از پیروزی حزب الله در لبنان کلافه و عصبانی هستند

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه و بابیان اینکه پیروزی در خاورمیانه متعلق به مسلمانان و جبهه حق است، گفت: مردم نیز در منطقه با این جبهه همراهی می‌کنند و نمونه بارز این امر انتخابات اخیر لبنان محسوب می‌شود که در آن حزب‌الله توانست پیروزی بزرگی را به دست آورد.

وی با تأکید بر اینکه دلارهای آمریکا و ریال‌های سعودی در کنار اقدامات اسرائیل هم نتوانسته تاکنون بر رای و نظر مردم لبنان تاثیر بگذارد، گفت: امروز مثلث آمریکا، اسرائیل و سعودی از پیروزی حزب الله در لبنان کلافه و عصبانی هستند و پیام ما به آنها این است که از این عصبانیت بمیرید تا نابود شوید چرا که اراده و سخن نهایی را مردم لبنان خواهند زد.

 

عضو خبرگان رهبری بخش دیگر سخنان خود را به مقوله ماه رمضان اختصاص داد و تأکید کرد: برنامه های این ماه بر پایه عبادت، قرآن، ترویج فرهنگ و سبک زندگی دینی و اسلامی و همچنین برگزاری برنامه ها با محوریت مردم برنامه ریزی شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار