فرماندار ایلام؛
فرماندار ایلام گفت : مسولان استانی در مقابله با این موضوع مهم که متاسفانه به یکی از دغدغه های مهم خانواده ها تبدیل شده راهکارهای مناسبی ارائه دهند و در راستای ساماندهی معظلات اجتماعی تلاش نمایند زیرا زندگی مملو از اضطراب بوده و هیچ خانواده ی دوست ندارد این چنین مشکلاتی را تجربه کنند.
کد خبر: ۶۰۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 16 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی روز چهارشنبه ٢۶اردیبهشت در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایلام اظهار کرد: متاسفانه یکی از پراسترس ترین موضوعات اجتماعی در جامعه کنونی بحث مواد مخدر است به گونه ی که سایر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشور را تحت تاثیر قرار داده و هزینه های زیادی را روی دست دولت گذاشته است زیرا کشور به حل این معظل اهمیت و تاکید فراوان دارد.

وی ادامه داد: نگاه ویژه به معضلات اجتماعی در جامعه کنونی سبب می شود حل این مسائل با ارائه راهکارهای مناسب به آسانی حل شود .

فرماندار ایلام با بیان اینکه منشا اصلی بزهکاری اجتماعی به مصرف مواد مخدر در جامعه بر می گردد اظهار داشت: مسولان استانی در مقابله با این موضوع مهم که متاسفانه به یکی از دغدغه های مهم خانواده ها تبدیل شده راهکارهای مناسبی ارائه دهند و در راستای ساماندهی معظلات اجتماعی تلاش نمایند زیرا زندگی مملو از اضطراب بوده و هیچ خانواده ی دوست ندارد این چنین مشکلاتی را تجربه کنند.

وی بیان کرد: کشورهایی که در جهان ادای جامعه داری می کنند با ترویج مواد مخدر بین جوانان آنان را هدف قرار داده که نتیجه ی آن مبتلا شدن به این بلای خانمان سوز است لذا اگر مسولان با همکاری خانواده ها پیشگیری، مقابله و درمان را در راس برنامه های اساسی و روزمره ی خود قرار دهند بدون شک خروجی مثبت به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه از همکاری اداره کل زندان های استان ، اموزش فنی و حرفه ای و سایر نهادهای مرتبط در راستای اموزش زندانیان قدردانی کرد و افزود: خروجی این موضوع سبب می شود زندانیان بعد از اتمام دوره حبس با ورود به بازار کار زندگی جدیدی را تشکیل داده که این موضوع جای بسی خرسندی را به همراه دارد.

بسطامی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان جرائم کاهش می یابد گفت: دستگاه های اجرایی از ظرفیت های معنوی در این ماه استتفاده نمایند و زمینه استقبال مردم را از این امر فراهم سازند.

فرماندارایلام در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی در ایام تابستان همانند سال های گذشته در تفرجگاه های سطح شهر حضور فعال داشته باشند و مکان های آلوده حاشیه شهر را شناسایی و از ورد افراد سودجو به این مکان ها جلوگیری کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار