با مشارکت میراث‌فرهنگی و فنی و حرفه‌ای ؛
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر کل اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان سمنان گفت :نخستین هتل اسکول استان سمنان با مشارکت اداره کل میراث‌فرهنگی و آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 19 May 2018

به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «محمد جهانشاهی» در دیدار با مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، پیشنهاد راه اندازی هتل اسکول را ارائه کرد.
«محمد جهانشاهی» در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این دو اداره کل در زمینه ترویج و آموزش، گفت: یکی از نیازهای اصلی استان سمنان تربیت نیروی ماهر در زمینه هتلداری است.
جهانشاهی با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای می‌تواند نقش مهمی در اشتغالزایی و تربیت نیروی ماهر در استان داشته باشد، گفت: این دو اداره می‌توانند فعالیت‌های مشترکی در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی و اجرایی داشته باشند.
وی افزود: آموزش و ترویج صنایع‌دستی و توسعه کسب و کارهای کوچک می‌تواند یکی از اهداف مشترک این دو اداره باشد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان نیز با تاکید بر اینکه بستر همکاری مشترک بسیاری بین این دو اداره کل وجود دارد، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های متقابل این دو اداره می‌توان اقدامات موثری در زمینه ترویج و توسعه گردشگری و صنایع‌دستی انجام داد.
«فاطمه منصوری» با اشاره به فعالیت‌های این اداره در حوزه گردشگری از جمله آموزش مدیران واحدهای بوم‌گردی و ... گفت: در نظر است مامورسرای این اداره کل در شاهرود به مرکز آموزش هتلداری تبدیل شود.
هتل اسکول یا مدرسه هتلداری مرکزی برای ارائه آموزش‌های کاربردی و عملی در زمینه هتلداری مطابق استانداردهای روز دنیاست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار