دبیر جشنواره هفته فرهنگی استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،دبیر جشنواره هفته فرهنگی استان سمنان گفت: ویژه برنامه هفته فرهنگی استان سمنان به مدت یک هفته در دهکده اقوام برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 20 May 2018
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «محمدتقی اعرابی» امروز و در گفت و گویی افزود: اجرای این برنامه فرهنگی و هنری از هفتم خرداد ماه امسال آغاز شده و تا دوازدهم خرداد ماه ادامه دارد.
وی گفت: برپایی بیش از 14 غرفه عرضه صنایع‌دستی، پنج سیاه چادر عشایری، غرفه‌های معرفی استان سمنان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های هفته فرهنگی استان است.
اعرابی افزود: نمایشگاه هر شب از ساعت 8 گشوده شده و تا ساعت 2 بامداد پذیرای علاقمندان به فرهنگ و هنر استان سمنان است.
وی گفت: علاقمندان علاوه بر بازدید از غرفه‌های صنایع دستی و قابلیت‌های استان سمنان می‌توانند هر شب در برنامه های فرهنگی و آئینی که در فضای دهکده اقوام برگزار می‌شود، شرکت کنند.
وی افزود: هر شب این برنامه به یکی از شهرستان‌های استان سمنان اختصاص دارد و در برخی از شب‌ها نیز برنامه اشتراکی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
وی گفت: شرکت‌کنندگان در این برنامه می‌توانند با کمپ و تجهیزات کامل اقامت در طبیعت و راههای اقامت در طبیعت و ... نیز آشنا شوند.
اعرابی گفت: آتش‌بازی و اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری و تجلیل از شخصیت‌های شاخص هر شهرستان از جمله برنامه‌های هفته فرهنگی استان سمنان است.
وی افزود: در دومین شب این برنامه گردهمایی با عنوان "نشست با فعالان گردشگری کشور" با حضور ریاست جامعه هتلداران کشور، رئیس انجمن تورگردانان ایران و سایر فعالان عرصه گردشگری کشور در سالن رودکی برج میلاد برگزار می‌شود.
دبیر جشنواره هفته فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه تبلیغ و اطلاع‌رسانی این جشنواره از امروز و در متروی تهران آغاز شده، ابراز امیدواری کرد: اجرای این جشنواره در معرفی هر چه بیشتر استان سمنان، عرضه و فروش صنایع‌دستی و انتخاب استان به عنوان مقصد سفر گردشگران موثر باشد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار