معاون فروش شرکت توزیع برق استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،معاون فروش توزیع برق استان سمنان گفت :مشترکین چاه های آب کشاورزی در صورت همکاری در طرح کاهش بار برنامه ریزی شده، از تخفيف ها و تسهيلات بسيار مناسبي بهره مند مي شوند.
کد خبر: ۶۰۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 21 May 2018
بر اساس بخشنامه شرکت توانیر، مشترکین چاه های آب کشاورزی در صورت همکاری در طرح کاهش بار برنامه ریزی شده، از تخفيف ها و تسهيلات بسيار مناسبي بهره مند مي شوند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این مطلب گفت: این شرایط مربوط به بازه زمانی ۱۵خرداد لغایت ۱۵شهريور سال۹۷ و ساعات ۱۱ الي ۱۵ و يا ۲۰ الي ۲۴ در هر روز از اين سه ماه مي باشد.
احمد غنی پور اظهار داشت: کشاورزانی که کمتر از یک ماه و به هر تعداد روز، قادر به خاموش نمودن چاه آب خود در ساعات ۱۱ الی ۱۵ و یا ۲۰ الی ۲۴، به انتخاب خود نمایند، متناسب با تعداد روزهاي همکاري ، از پرداخت بهاي برق مصرفي معاف خواهند بود.
وی افزود: مشترکان کشاورزی حداقل هفت روز در یک ماه به صورت ۲۴ساعته قادر به خاموش نمودن چاه آب خود باشند، اعم از اینکه روزها پیوسته باشد یا غیر پيوسته ، از پرداخت بهاي برق مصرفي در آن ماه معاف مي گردند.
وی تصریح کرد: این دسته از مشترکین که به مدت ۳۱روز پیوسته در چهار ساعت ۱۱ الی ۱۵ و یا ۲۰ الي ۲۴، به انتخاب خود، برق چاه آب را قطع نمايند، در ۲۰ ساعت مابقي از پرداخت بهاي برق معاف گرديده و علاوه بر آن به ازاي هر کيلووات ساعت همکاري در کاهش مصرف در آن چهار ساعت، ۲۴۲ ريال پاداش به آنها پرداخت خواهد شد.
احمد غنی پور یادآور شد: کشاورزانی که به مدت ۳۱ روز پیوسته، بیشتر از چهار الی شش ساعت شامل دو ساعت مازاد متصل به ۱۱ الی ۱۵ و يا ۲۰ الي ۲۴، به انتخاب خود، برق چاه آب را قطع نمايند، در مابقي ساعات از پرداخت  بهاي برق معاف بوده و علاوه برآن به ازاي هر کيلو وات ساعت همکاري کاهش مصرف، ۳۶۳ريال پاداش به آنها پرداخت خواهد شد.
وی اضافه کرد: مشترکانی که به مدت ۳۱ روز پیوسته، بیشتر از شش الی هشت ساعت، شامل دو تا چهار ساعت مازاد متصل به ۱۱ الی ۱۵ و یا ۲۰ الي ۲۴، به انتخاب خود، برق چاه آب را قطع نمايند، در مابقي ساعات از پرداخت هاي بهاي برق معاف بوده و علاوه بر آن به ازاي هر کيلو وات ساعت همکاري کاهش مصرف، ۴۸۴ ريال پاداش به آنها پرداخت خواهد شد.
وی خاطر نشان ساخت: در بازه های زمانی همکاری سال جاری ، مشترک مجاز است جهت مصارف داخلی از قبیل موتور خانه و يا خانه باغ تا سقف ۱۵۰ کيلو وات ساعت در ماه طي ساعات ۱۱ الي ۱۵ و يا ۲۰ الي ۲۴ از انرژي برق استفاده نموده و همچنان از تخفيفات فوق برخوردار گرديده، و علاوه بر آن، همکاري هايي که در مرداد ماه صورت گيرد، ۲۰درصد به کليه پاداشها اضافه خواهد شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار