مدیرآموزش وپرورش شهرستان شاهرود:
به گزارش تابنا ک سمنان ،به مناسبت ماه مبارک رمضان ، ویژه برنامه "سی محفل قرآنی در سی شب نورانی" ویژه دانش آموزان و والدین آنها در شاهرود آغاز شد .
کد خبر: ۶۰۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 21 May 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان،این برنامه قرآنی با حضور دانش آموزان مدارس سطح شهر شاهرود هر شب ماه مبارک رمضان اجرا و برنامه های متنوع ترتیل خوانی قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی و اجرای تواشیح برگزار می شود.
حمید باباخانی مدیر آموزش و پرورش شاهرود در این مراسم با گرامیداشت ماه مبارک رمضان بهار قرآن اظهار کرد: باید نسل نوجوان و دانش آموز را با فرهنگ قرآن آشنا نماییم چرا که قرآن عامل بازدارندگی از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است.
وی افزود: توجه به قرآن این کتاب انسان ساز می تواند نسل آینده جامعه ما را در برابر خطرات نرم دشمنان مصون نگهدارد و اجرای این برنامه های قرآنی باید در طول سال برای دانش آموزان برگزار شود و در مدارس نیز این ترویج فرهنگ قرآن و توجه به این کتاب انسان ساز مورد توجه قرار گیرد.
شایان ذکراست؛تلاوت یک جزء قرآن کریم با مشارکت قاریان جوان و ممتاز ، اجرای جنگ قرآنی شاد شامل نمایش های طنز و مسابقه با محوریت پیام های قرآن و اجرای تواشیح از برنامه های این محفل دو ساعته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار