مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد،گفت: افزايش سواد سياسي و تحرك بخشي به فعاليت موثر احزاب در بخش‌هاي مختلف جامعه با محوريت خانه احزاب استان مورد توجه قرار گيرد.
کد خبر: ۶۰۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 22 May 2018

«عباس حیدری» با بیان این‌که توجه به افزايش نشاط و توسعه فرهنگي فعاليت‌هاي سياسي در استان یکی از وظایف احزاب است، اظهار کرد: فعاليت احزاب سياسي بايد در قالب قانون جديد امتداد يابد.

وی افزود: دفتر سياسي به عنوان نماينده دولت در استان حمايت‌هاي خوبي را در تشكيل و توسعه خانه احزاب داشته است و ضرورت دارد تمام تلاش احزاب بر اين باشد كه فضاي به وجود آمده در جهت افزايش فعاليت‌هاي حزبي، برگزاري نشست‌ها، مناظرات و گفت و گوهاي بين حزبي مورد بهره برداري قرار گيرد .

مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد،‌گفت: هرچند بايد برخي محدوديت‌ها و شرايط فعاليت هاي حزبي در كشور را پذيرفت اما همه احزاب مي توانند با توجه به پتانسيل هايي كه در اختيار دارند براي هموار سازي و بهبود مسير فعاليت‌هاي سياسي تلاش كنند.

حیدری تصریح کرد: در قالب فعاليت‌هاي حزبي مي‌توان در زمينه افزايش سواد سياسي جامعه، آشناسازي مردم با حقوق فردي و اجتماعي و كاهش شكاف بين دولت‌ها و مردم فعاليت‌هاي اثرگذاري را رقم زد كه دفتر سياسي و انتخابات استانداري آماده هرگونه همكاري و همراهي براي تحقق اين امر است .

این مقام مسئول در پايان با اشاره به اهميت نقش نظارت اجتماعي احزاب خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما و همكارانمان در راستاي شكل‌گيري مناسب و توسعه فرهنگي و عملكردي احزاب استان مي باشد و بر اين اساس پيشنهادات و معرفي زمينه هاي مختلف و نو براي تحقق اين هدف مورد استقبال قرار مي‌گيرد .

گفتني است؛ اعضاي حزب نداي ايرانيان نيز به بيان نظرات و ديدگاه‌هاي خود پرداخته و تسريع در ايجاد زمينه‌هاي مناسب براي فعاليت خانه احزاب را خواستار شدند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار