معاون وزیرآموزش وپرورش درسمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،معاون وزیرآموزش وپرورش درسمنان گفت:یکی از برنامه‌های اصلی این معاونت در سال تحصیلی جاری، آسیب‌شناسی برنامه ارزشیابی کیفی ـ توصیفی است.
کد خبر: ۶۰۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 22 May 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان،رضوان حکیم زاده درجلسه مشترک شورای معاونان وروسای آموزش وپرورش شهرستان هاومناطق استان افزود:سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش وپرورش در همه امور است.
وی با اشاره به ایده مترقی ارزشیابی کیفی، توصیفی بعنوان ارزیابی برای یادگیری در دوره ابتدائی اضافه کرد: این ایده خوب به خوبی پیاده سازی نشده و آزمون های ورودی پایه هفتم بزرگترین خطر در راستای فرهنگ سازی ارزشیابی کیفی- توصیفی است.
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: کار پژوهشی ویژه ای در وزارت آموزش و پرورش در حال اجرا است که مطابق آن ارزشیابی کیفی- توصیفی آسیب شناسی می شود.
حکیم زاده با اشاره به آماده نبودن برخی بسترها برای ارزشیابی توصیفی، اظهار داشت: بسیاری از خانواده ها و معلمان برای این کار آماده نشدند و با وجود کلاس های بالای 40 نفر این ایده قابلیت اجرا نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه این طرح در حال آسیب شناسی و اصلاح است ابراز امیدواری نمود: با توجه به ارزشیابی شایستگی محور که تکلیف سند تحول است، تلاش ما برای برطرف کردن چالش‌ها و ایرادات ارزشیابی کیفی ـ توصیفی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار