مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در گفت و گو با برنامه رادیوئی صبح بخیر قومس گفت: گذر موفق از اوج بار شبکه در تابستان ، با مديريت بهينه مصرف برق تحقق مي يابد.
کد خبر: ۶۰۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰ 23 May 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مهندس سیدمحمد موسوی زاده در این برنامه ضمن گرامیداشت یکم خرداد ماه "روز بهره وری و بهینه سازی مصرف" بیان داشت : با مشارکت مشترکان استان ، پیک بار سال گذشته را با موفقیت پشت سرگذاشته و این مهم مرهون همکاری شایسته مشترکین است.
وی از همراهی مردم شریف استان با صنعت برق تقدیر و تشکر نموده و افزود: سهمیه پیک بار استان در تابستان امسال ۵۷ مگاوات پیش بيني شده و اميدواريم با مشارکت تمامي مشترکان در زمينه استفاده صحيح  و منطقي از برق، بتوانيم کليه برنامه هاي پيش بيني شده را عملياتي نمائيم.
وی با اشاره به این که استفاده مناسب و موثر و سرمایه گذاری در هر حرفه و صنعتی ، رابطه مستقیمی با بهره وري دارد يادآور شد : يکي از معيارهاي مهم بهره وري در صنعت برق ، شاخص پيک سائي است و هر چه بتوانيم حداکثر استفاده از برق را در ساعات اوج مصرف کاهش دهيم ، باعث افزايش بهره وري مي شود.
مهندس موسوی زاده با عنوان این که در مرحله زیاده روی در مصرف برق هستیم و می باید اين بخش را بيشتر مديريت کنيم تصريح کرد: با توجه به در پيش بودن روزها و ماه هاي گرم سال ، انتظار است در پيک روز که از ساعت ۱۱ صبح الي ۱۵ بعدازظهر مي باشد و همچنين ساعات اوج مصرف شب که از حوالي غروب آفتاب به مدت چهار ساعت مي باشد ، استفاده از لوازم برقي پرمصرف را به ساعات ميان باري و کم باري موكول نمائيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار