کد خبر: ۶۱۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 24 May 2018
به همت پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان ، نمایشگاه عکس جاودانه ها پیرامون فتح خرمشهر و ایستاده در باد با موضوع "زن و دفاع مقدس" در ساختمان مرکزی این شرکت برپا شد.
استاد حوزه علمیه سمنان در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: تحمیل جنگ به ایران با اهدافی شامل از بين بردن نظام اسلامي ، زيرساخت هاي نفتي و نيروهاي خوب و ارزشي، از سوي دشمن صورت گفت.
حجت الاسلام رضا طاهریان با بیان این که دشمن با همه قوا به خوزستان و خرمشهر قهرمان حمله کرد افزود: تهاجم همه جانبه ای که از سوی دشمنان اسلام صورت گرفت، با مقاومت یک ماهه مردمی همراه بود و در نهايت با يک طرح ريزي دقيق و لطف و عنايت پروردگار متعال ، خرمشهر در سال ۱۳۶۱ و در عمليات بيت المقدس آزاد شد .
وی با اشاره به این که همه امور به دست خداوند است تصریح کرد: مردم ثابت کردند که هر جا اعتقاد الهی وجود داشته و نهراسیم، ، با پشتکار می توان نتیجه گرفت و حقيقتاً که وعده خدا تحقق خواهد يافت.
گفتنی است : مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور مدیرعامل و جمع کثیری از همکاران این شرکت همراه بود ، ۴۰ عدد عکس نمايشگاهي"جاودانه ها" حاوی گوشه ای از فداکاری ایثارگران و حمایت های معنوی مردم در تحقق حماسه جاودانه آزادسازي خرمشهر و همچنين ۲۷ قطعه پوستر نمايشگاهي "زن و دفاع مقدس" که بیانگر نقش موثر زنان در دوران دفاع مقدس می باشد ، در معرض دید مراجعین قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار