رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: سهمیه استان در تسهیلات رونق تولید و سامانه بهین یاب در سال جاری ۹۷۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۶۱۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 24 May 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، بهروز اسودی در نشست عصر سه‌شنبه خود با اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن تشریح عملکرد سال جاری سامانه بهین یاب در سمنان، تأکید کرد: در سال گذشته سهم استان از بهین یاب ۹۴۵میلیارد تومان بود که این امر در سال جاری به ۹۷۰ میلیارد تومان افزایش‌یافته است.
وی بابیان اینکه سهم استان سمنان در سامانه بهین یاب در سال ۹۵، ۴۴۰ میلیارد تومان بود، ابراز کرد: در دو سال اخیر این سهم دو برابر شده که خوشبختانه این افزایش توانسته بخش اعظمی از مشکلات واحدهای تولیدی استان در دو بخش کشاورزی و دام‌پروری و صنعت و معدن را رفع کند همچنین این تسهیلات در بخش خدمات نیز تعلق خواهند گرفت.
دبیر کارگروه رونق تولید استان سمنان گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان از سهم ۹۷۰ میلیارد تومانی استان در بهین یاب به تسهیلات طرح‌های رونق تولید ویژه واحدهای مشکل‌دار پرداخت و ۲۷۰ میلیارد دیگر به نوسازی و بهسازی واحدهای تولیدی اختصاص خواهد یافت.
اسودی بابیان اینکه استان سمنان در سال گذشته رتبه دوم استان‌های کشور را درزمینهٔ بهین یاب داشت، تأکید کرد: مجموعاً یک هزار و ۶۷۰ واحد تولیدی در استان برای دریافت تسهیلات بهین یاب به بانک‌های عامل معرفی شدند.
وی افزود: مالیات، بدهی معوقه بانکی، تأمین اجتماعی، بدهی بخش انرژی، معوقات کارگری، فقدان بازار فروش، موانع صادرات و واردات و ... در زمره مشکلات واحد های تولیدی در استان سمنان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار