معاون آموزش متوسطه استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،معاون آموزش متوسطه استان سمنان از افتخارآفرینی دانش آموزان استان در جشنواره علمی ابن سینا خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 26 May 2018

ابه گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان، حسین رشیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره از جشنواره که با حضور پنج هزار  و 200 دانش آموز از سراسر کشور برگزار شد، دانش آموزان سینا آذرچهر و محمد مروی از دبیرستان شهید بهشتی دوره دوم شهرستان شاهرود موفق به کسب مقام دوم کشوری در رشته ماراتون برنامه نویسی شدند.
معاون آموزش متوسطه استان مهمترین هدف برگزاری این جشنواره ملی را شناسایی استعداد‌های دانش آموزان عنوان کرد و افزود: آشنایی دانش آموزان با مفاهیم کارآفرینی و همچنین شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ملی است.
رشیدی با بیان اینکه این جشنواره در9 محور برگزار شده است بیان کرد: مسابقات آزمایشگاهی درسه گرایش، ماراتون استارتاپی دانش آموزی، نمایشگاه دستاوردهای دست سازه ها و اختراعات دانش آموزی، ماراتون برنامه نویسی، المپیاد علمی علوم پایه درسه زمینه علوم پایه، سمینارهای علمی در 10 رشته تخصصی، فیلم کوتاه، داستانی و مستند، مناظره دانش آموزی و ماراتون محتوای دیجیتالی از جمله محورهای برگزاری این دوره از جشنواره ملی ابن سینا بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار