مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمان ،مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت:برای نخستین بار در استان سمنان برنامه شهاب در دوره اول متوسطه اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۶۱۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 27 May 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان،محمد دستورانی از اجرای برنامه ملی شهاب در پایه هفتم مدارس متوسطه شهرستان سمنان و ثبت اطلاعات دانش آموزان تحت پوشش این برنامه تا پایان خرداد 97 در سامانه همگام خبر داد.
وی افزود:پرورش استعدادهای برتر و سرآمد ، ایجاد سازوکار مناسب برای رشد و بالندگی آنها ، تقویت و درونی کردن هویت دینی و ملی دارندگان استعدادهای برتر دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی برای ایفای نقش سازنده از سوی آنان در اعتلای کشور و حمایت تربیتی و معنوی از این دانش آموزان برای بهره مندی از قابلیت‌های آنان در تعالی کشور از جمله اهداف برنامه ملی شهاب است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد:برنامه ملی شهاب از سال تحصیلی 94-93 در استان سمنان اجرایی گردید و در حال حاضر تمامی شهرستان ها و مناطق استان سمنان مجری این برنامه در سال تحصیلی جاری هستند.
محمددستورانی خاطرنشان کرد:اجرای این برنامه در کلیه پایه های متوسطه اول و سپس تا پایان متوسطه دوم ادامه خواهد یافت.
.وی درپایان افزود: با اجرای برنامه شهاب، دانش آموزان با استعدادهای برتر در حوزه های مختلف در سطح مدارس شناسایی و مورد حمایت قرار می گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار