مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار :
به گزارش تابناک سمنا ن،مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار گفت :سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ،قانون اساسی نظام تعلیم وتربیت است . .
کد خبر: ۶۱۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 27 May 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان به نقل ازشهرستان گرمسار؛علی زمانی در سخنانی ضمن ارائه ی گزارشی از اهم فعالیت های مدیریت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 96-97 بیان کرد :  دست یابی به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت هدف نهایی  ما می باشد و رسیدن به این هدف منوط به برنامه ریزی ، اتحاد و همدلی و تلاش است .
وی در پاسخ به سوال خبرنگار با موضوع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت : سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به نوعی قانون اساسی نظام تعلیم و تربیت است و اهداف و سیاست های  آموزش و پرورش باید منطبق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار گفت : تحقق ارزش ها و آرمان های  متعالی انقلاب اسلامی  مستلزم تلاش همه جانبه در تمام ابعاد فرهنگی ، علمی ، اجتماعی  و اقتصادی است.
علی زمانی اضافه کرد:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش الگویی مناسب در جهت رسیدن به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت و پرورش جوانان متخصص و متعهد است .
 مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار در پایان گفت : امید است به لطف خداوند کریم و در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) در راه رسیدن به درجات والای انسانی و قله های رفیع  علم و دانش موفق باشیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار