کد خبر: ۶۱۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷ 27 May 2018
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای جلوگیری از نوسانات قیمت کالاهای مورد نیاز مردم ،بر توزیع و قیمت گذاری کالاها نظارت دقیق صورت گیرد تا حق تولید کننده و مصرف کننده رعایت شود.
به گزارش ایرنا علی محمد احمدی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: با توصیه های اخلاقی نمی توان جامعه را اداره کرد بلکه باید نظارت و بازرسی دقیق صورت گیرد.
وی افزود: شیوه عرضه و تولید برخی از کالاها در کهگیلویه و بویراحمد مطلوب نیست.
احمدی بیان کرد: قیمت کارشناسی شده برای کالاهای مورد نیاز مردم در بازار توسط متصدیان این امر تعیین شود.
وی عنوان کرد: فروش یک کالا به جای کالای دیگر مصداق تقلب و کم فروشی است که در برخی از قصابی های استان گوشت های قرمز تقلبی به مردم فروخته می شود. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مهم باید بررسی شده و تصمیم اساسی در این مورد گرفته شود.
وی با اشاره به نوسانات گوشت قرمز در کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: اکیپ های ویژه ای در راستای قیمت گذاری مناسب بر گوشت قرمز در استان، باید ویژگی ها و قیمت های گوشت قرمز را در دیگر استان ها از جمله فارس و اصفهان بررسی کنند و متناسب با ساز و کار مشابه قیمت ها افزایش یابد. 
احمدی عنوان کرد: در این زمینه کمیته ای تخصصی متشکل از صنعت معدن و تجارت استان و جهاد کشاورزی موضوع قیمت متناسب گوشت قرمز کهگیلویه و بویراحمد را به طور کارشناسی رفع کنند.
وی تصریح کرد: کشتارگاه یاسوج با ظرفیت بسیار بالای خود هم اینک تنها 200 راس دام در آن کشتار می شود که این روند باید بهبود یابد.
ظرفیت کشتار این کشتارگاه حدود یک هزار و 500 رأس دام سبک و یک هزار و 200 رأس دام سنگین است.
استاندا کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت های کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه هر سال جدید، در این ماه مبارک رمضان باید تلاش شود که همچون استان های دیگر افزایش قیمت مناسب و معقولی وجود داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار