دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان گفت: دولتمردان به سبب بی‌فایده بودن مذاکره با نوچه‌ها به سراغ کدخدا رفتند و حالا که کدخدا قهر کرده اگر باز به نوچه‌های کدخدا دل ببندیم موجب معطلی کشور می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 30 May 2018
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان گفت: دولتمردان به سبب بی‌فایده بودن مذاکره با نوچه‌ها به سراغ کدخدا رفتند و حالا که کدخدا قهر کرده اگر باز به نوچه‌های کدخدا دل ببندیم موجب معطلی کشور می‌شود.

به گزارش فارس، محمود الفت اظهار کرد: در شرایط فعلی باید علیه جنگ اقتصادی که دشمن برپا کرده «ید واحده» شویم و دولت، احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا و مردم همه در یک جبهه و مبتنی بر مشی وحدت حرکت کنند.

وی با بیان اینکه ما به دولت انتقاداتی داریم و معتقدیم پاره‌ای از مشکلات به سبب غفلت‌های خواسته و ناخواسته است، تصریح کرد: با وجود قائل بودن حق نقد، برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن باید همه در یک خط واحد حرکت کنیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان یادآور شد: دولتمردان به سبب بی‌فایده بودن مذاکره با نوچه‌ها به سراغ کدخدا رفتند و حالا که کدخدا قهر کرده اگر باز به نوچه‌های کدخدا دل ببندیم موجب معطلی کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه بهتر است با برنامه‌ریزی در راستای خروج کامل از برجام، شکوفایی اقتصادی از درون را با قدرت دنبال کنیم، گفت: مقام معظم رهبری تأکید کردند تضمین‌های لازم از اروپاییان گرفته شود و باید به این مهم توجه کنیم.

الفت اضافه کرد: ظاهراً دستگاه دیپلماسی این مسئله را مدنظر دارد، اما باید مراقبت شود که مبادا بار دیگر در زمین آن‌ها بازی کنیم و راه رفته شده با آمریکا را با اروپاییان تکرار کنیم.

وی بیان کرد: در مقابل تحریم‌ها و تضییع‌های آمریکا باید «ید واحده» شده با نگاه به ظرفیت‌های داخلی و حمایت از تولید ایرانی، تدابیر لازم را در حوزه مالی و اقتصاد مقاومتی اتخاذ کنیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تعجب از سخنان معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان مبنی بر «محک اصلاح‌طلبی» بودن، عنوان کرد: گویا دوستان فراموش کرده‌اند دولت اعتدال بودند و قرار بود از همه ظرفیت‌ها بدون توجه به مسائل سیاسی استفاده کنند.

وی با تأکید بر این‌که این معنا ندارد که آقای شاهرخی می‌گویند مخالفان دولت نباید در مصدر مسئولیت قرار بگیرند، افزود: این جداسازی‌ها به نفع کشور و استان نیست چراکه منتقد دولت بودن به معنای مخالفت و چوب لای چرخ گذاشتن نیست که از نظر ما دولت منتسب مقام معظم رهبری است و با هر گرایشی باید از دولت منتخب مردم حمایت شود.

الفت در پاسخ به این سؤال که چرا احزاب تنها در زمان انتخابات فعال بوده و در زمان مسائل اجتماعی حضوری فعال ندارند، گفت: این انتقاد در وهله نخست به خود رسانه‌ها مطرح است که باید در مسائل اجتماعی به سراغ فعالان سیاسی و حزبی بیایند تا مسئولان ظرفیت احزاب و تشکل‌ها را باور کرده در زمان تنش‌های اجتماعی از آن استفاده کنند.

وی در مورد راه‌اندازی خانه احزاب نیز گفت: در این زمینه صحبتی با ما نشده است، اما در روزنامه از قول مسئولان خواندم که خانه احزاب با در اختیار گرفتن منزلی قرار بوده در خردادماه راه‌اندازی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار