فرماندار نهاوند به همراه جمعی از خبرنگاران از تعدادی واحد‌های دامی، شیلات و تولید فراورده‌های لبنی شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۶۱۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 01 June 2018
فرماندار نهاوند به همراه جمعی از خبرنگاران از تعدادی واحد‌های دامی، شیلات و تولید فراورده‌های لبنی شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار تابناک در نهاوند، مراد ناصری ضمن بازدید از واحد‌های تولیدی دامداری ۵۰ رأسی گاو شیری، تعاونی شیلات قزل بیان و قزل دانش و کارخانه فراورده‌های لبنی یوشن (نهاوند لبن) از مدیران این شرکت‌ها خواستار بیان مشکلات و موانع سر راه تولید شد.

فرماندار نهاوند ضمن بازدید و شنیدن مشکلات این واحد‌ها گفت: آنچه که درتوان فرمانداری و ادارات ذیربط شهرستان باشد انجام و پیگیری خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: بخش کارگروه رفع موانع تولید فعال شده است که مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی در سطح شهرستان و حتی استان هم پیگیری و حل خواهد شد.
 
ناصری با بیان اینکه با تمام توان از واحد‌های تولیدی و بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری شهرستان حمایت خواهد شد، افزود: مدیر واحد‌ها باید توان و ظرفیت نیروی انسانی بومی شهرستان را مدنظر داشته باشند، زیرا هدف ایجاد فرصت شغلی برای افراد بیکار در شهرستان است.

در این بازدید، مدیران واحد‌های تولیدی نیز مهمترین مشکلات پیش رو جهت ادامه فعالیت و ایجاد طرح توسعه و تجهیز واحد‌های خود را کمبود نقدینگی، سرمایه در گردش و عدم تعامل بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات و وثیقه و ضمانت بانکی عنوان کردند
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار