معاونت دبیرخانه شعرآئینی با اشاره به اهمیت شعر آئینی و جایگاه آن گفت: شعر آئینی در جبهه فرهنگ و مذهب فعالیت دارد و باید مسئولین فرهنگی توجه بیشتری به آن داشته باشند.
کد خبر: ۶۱۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۹ 02 June 2018

به گزارش تابناک قم،محسن قاسمی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب "در محضر عشق" اظهار داشت: استان قم مرجع شعر آئینی کشور است و به همین دلیل بسیاری از شاعران مطرح کشور در زمینه شعر آئینی در استان قم زندگی می‌کنند و جریان ساز هستند.

وی افزود: متاسفانه نهادهای ذیربط که بودجه دست آن‌ها است توجهی به شعر آئینی ندارند و می گویند شعر آئینی جایگاهی ندارد و نمی‌توانیم کمکی داشته باشیم.

رئیس انجمن ادبی شعر استان قم با اشاره به اهمیت شعر آئینی و جایگاه آن گفت: شعر آئینی در جبهه فرهنگ و مذهب فعالیت دارد و باید مسئولین فرهنگی توجه بیشتری به آن داشته باشند.

قاسمی افزود:انجمن ادبی شعر استان قم حدود 200 عضو دارد که 70 عضو آن فعال هستند، انجمن ادبی استان قم مرجعی برای شاعران کشور است و این شاعران هنگامی که به قم می‌آیند درجلسات شعر این انجمن شرکت می‌کنند.

معاونت دبیرخانه شعرآئینی خاطر نشان کرد: از برکت وجود استاد مجاهدی که پدر شعر آئینی هستند فضای معنوی استان قم سبب شده شاعرانی که در زمینه طنز و اجتماعی و سیاسی فعالیت می‌کنند در زمینه شعر آئینی قلم فرسایی کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار