کد خبر: ۶۱۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 03 June 2018
اپلیکیشن اندرویدی دکتر رمضان یکی از برنامه‌های کاربردی مرتبط با این روزه است که علاوه بر اطلاع‌رسانی به بسیاری از پرسش‌های روزه‌داران پاسخ می‌دهد.
به‌عنوان مثال از طریق دسترسی به منوهای ساده به دانستنی‌های روزه و اهمیت علمی آن، فواید جسمی و روحی روزه‌داری، فواید روزه گرفتن از نظر پزشکی، تاثیرات روانشناختی روزه، نقش روزه در تندرستی دستگاه‌های مختلف، تاثیر روزه بر فیزیولوژی بدن، دفع سموم، نفخ در روزه‌داری، روزه و تعدیل میل جنسی، روش‌های پیشگیری از چاقی در ماه رمضان، توصیه پزشکان به عموم روزه‌داران، مادران باردار، بیماران مختلف، ورزشکاران، سالمندان، توصیه‌های تغذیه‌ای برای پیشگیری از تشنگی در ماه رمضان، چه کسانی نباید روزه بگیرند و... دسترسی خواهید داشت و جواب بسیاری از سوالات‌تان را می‌گیرید.
به عبارت دیگر از مهم‌ترین نکات مثبت اپلیکیشن دکتر رمضان این است که به سوالات کاربران در مورد ماه مبارک رمضان پاسخ می‌دهد به همین دلیل می‌تواند جزو برنامه‌هایی باشد که در این ماه تقریبا هر روز به آن سر می‌زنید.
همچنین این اپلیکیشن به صورت رایگان در دسترس مخاطبان دنیای مجازی قرار دارد و همین موضوع باعث می‌شود برای همه افراد قابل استفاده باشد.
مهندس سامان گلناری، کارشناس IT امکانات به اشتراک‌گذاری مطالب از طریق بلوتوث، ایمیل و... را یک نقطه قوت برنامه دکتر رمضان می‌داند و نبود امکان جست‌وجو را نیز به عنوان نقطه‌ضعفی معرفی می‌کند که کار با برنامه را دشوار کرده است.
پریسا اصولی - جام جم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار