امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با بیان این‌ که تفکر و تعقل مهمترین نیاز توسعه کشور است، گفت: دست اندرکاران بدانند که توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به جهشی جدی و کارآمد در حوزه اقتصادی نیاز دارد.
کد خبر: ۶۱۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 09 June 2018

آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان یزد با بیان این‌ که دشمن همیشه بر علیه ارزش‌های اسلامی برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: تبعیت از آموزه‌های دینی و اسلامی تنها راه بیمه شدن در برابر توطئه‌های شوم استکبار است.

وی با بیان این‌ که مسلمانان نباید هیچ وقت از توطئه دشمنان غافل شوند، افزود: توکل به خدا و تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه تنها راه ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی تاکنون تمام توطئه‌ها و مکر و حیله‌های دشمنان را به خودشان بازگردانده و بعد از این هم قطعاً چنین خواهد شد و باید مطمئن باشیم که نصرت خداوند با ماست.

ناصری یزدی تصریح­ کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومان جهان را اثبات کردند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌ که یکی از مسائلی که امروز جامعه ما به آن به صورت بسیار ویژه احتیاج دارد، قدرت تفکر و تعقل است، ادامه داد: زمانی که فردی قدرت تفکر و تعقل نداشته باشد، هر چیزی را بدون تحقیق و اطمینان قبول می‌کند و آن را نیز در بین دیگر افراد منتشر می‌کنند و از این طریق زمینه ترویج شایعات و بعضاً مطالب غیر دینی را فراهم می کنند.

وی با اشاره به بدعهدی‌های غرب به ویژه آمریکایی‌ها، گفت: در طول تاریخ هر زمانی که ما به بیگانگان تکیه کردیم، زمین خوردیم و نتوانستیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان غیراطمینان بودن اروپایی‌ها را نیز یادآور شد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اروپایی‌ها هم مانند آمریکایی‌ها قابل اطمینان نیستند و تنها به دنبال تحقق اهداف و موقعیت‌های خود هستند.

ناصری یزدی در ادامه با بیان این که مردم رسالت خود را در حراست از ارزش های انقلاب اسلامی انجام داده‌اند و الان نوبت مسئولان است که با مدیریت صحیح و جهادی انقلاب اسلامی را بیش از پیش در مسیر توسعه قرار دهند، تأکید کرد: دست اندرکاران بدانند که توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به جهشی جدی و کارآمد در حوزه اقتصاد نیاز دارد.

امام جمعه یزد در پایان بررسی نقاط ضعف و رفع تمام کاستی‌ها در راستای توسعه اقتصادی را مهمترین رسالت مسئولان و دست اندرکاران در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: تلاش برای خودکفایی و استقلال مهمترین نیاز امروز ایران اسلامی است. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار