رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه تدوین نقشه جامع توسعه مدارس و مراکز غیر دولتی در سال ۱۳۹۷ در دستور کار است گفت: مدارس غیر دولتی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان به دولت کمک کرده اند.
کد خبر: ۶۱۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 10 June 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان، محمد اسقائی در جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی شاهرود ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مراکز آموزشی غیر دولتی شهرستان شاهرود و استان، نقش این مراکز را در اشتغال و صرفه جویی در هزینه‌های آموزشی قابل توجه دانست و افزود: هم اکنون ۱۰۳۴ نفر در مراکز غیر دولتی شاهرود مشغول به کار هستند و مدارس غیر دولتی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان به دولت کمک کرده اند.
وی تدوین نقشه جامع توسعه مدارس و مراکز غیر دولتی در سال ۱۳۹۷ را اصلی‌ترین هدف این جلسه عنوان کرد و گفت: بر اساس این تدوین سه رویکرد، نظارت و بازدید از مراکز آموزشی غیر دولتی، ایجاد میز خدمت و راه اندازی سامانه‌های الکترونیکی (دولت الکترونیک) در دستور کار خواهد بود.
اسقائی از واگذاری صدور مجوز‌های تأسیس مراکز آموزشی غیر دولتی به شهرستان‌ها و مناطق خبر داد و خاطر نشان کرد: استان تنها در مجوز راه اندازی نظارت خواهد نمود.
رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان ادامه داد: ایجاد سامانه جامع آموزشی ضمن خدمت ویژه کارکنان مدارس و مراکز غیر دولتی و سامانه‌های شهریه از دیگر خدمات الکترونیکی خواهد بود که برای این مدارس تعریف شده است.
وی تصریح کرد: پیش دبستانی‌ها و مهدکودک‌های کلیه سازمان‌ها و وزارت خانه‌ها از این پس زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت خواهند نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار