کد خبر: ۶۱۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 12 June 2018
به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، سریال «پایتخت 4» به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده که در رمضان ۱۳۹۴ از شبکه یک سیما پخش شد، روز سه شنبه در قالب یک قسمت 90دقیقه ای از شبکه چهار سیما پخش و تحلیل می شود.

این مجموعهٔ تلویزیونی برنده تندیس بهترین سریال سال ۱۳۹۴ در نظرسنجی برنامه سه ستاره و محسن تنابنده برنده تندیس بهترین بازیگر مرد سال شد. همچنین توانست تندیس بهترین سریال را در چهارمین جشنواره جام جم دریافت کند.

در داستان سری چهارم این مجموعه آمده است: همسر ارسطو (چو چانگ) یکی از سرنشینان پرواز شماره ۳۷۰ هواپیمایی مالزی است که پس از سقوط این هواپیما، مفقود می‌شود. محور این مجموعه بر پایهٔ اتفاقات پس از این حادثه است. همچنین هما در انتخابات شورای شهر شرکت می‌کند اما نقی که فکر می‌کرد زنش پیروز نمی‌شود از پیروزی هما شوکه شده و ...

«پایتخت 4» تنها فصل مجموعه پایتخت است که برای ماه رمضان ساخته شد. در تاریخ سریال سازی ایران، سابقه نداشت سریالی به فصل چهارم کشیده شود.
پایتخت بخاطر روایت ساده زندگی یک خانواده مازنی، روابط انسانی با بستر طنز، نمایش فضای خوش آب و رنگ شمال کشور، بازی های قوی و متن جذاب توانست به فصل های بعدی کشیده شود.
مجموعه پایتخت از معدود سریال هایی است که بر متن خوبی استوار شده. متنی که مدیون ذهن خلاق محسن تنابنده و خشایار الوند است.
تنابنده علاوه بر نویسندگی، بازی چشمگیری هم دارد. مردم که عادت کرده بودند نوروز بیننده این مجموعه باشند، در رمضان 94 پای پایتخت 4 نشستند و کامشان شیرین شد.

ویژه برنامه رمضانی «سی سریال» به تهیه کنندگی حسین مروی هر روز ساعت 17 پخش و ساعت 1 بامداد بازپخش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار