مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان وپیش دبستان استان در 8 پایگاه از دوم تیرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۱۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 12 June 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی و ‌روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان ، محمد دستورانی  اظهارکرد: در این طرح نوآموزان 6 ساله بدو ورود به دبستان پس از مراجعه به مدرسه جهت ثبت نام در مدارس برای سنجش سلامت به نزدیکترین پایگاه سنجش معرفی می شوند.
وی با اشاره به اهمیت سنجش سلامت دانش آموزان گفت: تمام فرایند سنجش نوآموزان به صورت الکترونیکی انجام می گردد و در این فرایند آمادگی تحصیلی ، بینایی و شنوایی درکنار بررسی  وضعیت واکسیناسیون و بهداشت در پایگاه های سنجش استان صورت می گیرد
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: پیش بینی می شود که امسال11 هزاردانش آموزونوآموزپیش دبستانی در مراکز سنجش بدو ورود در شهرستان های استان سمنان پذیرش شوند.
وی با با بیان این که حدود 100 نفر عوامل اجرایی از2 تیر ماه طرح سنجش استان را آغاز خواهند کرد افزود: امسال 8 پایگاه در استان برای طرح سنجش دانش اموزان پیش بینی شده است.
دستورانی هزینه سنجش سلامت نو آموزان را 250 هزار ریال ذکر کرد وافزود: در اجرای این طرح اداره کل آموزش و پرورش، آموزش و پرورش استثنائی و دانشگاه علوم پزشکی با یکدیگر همکاری دارند.
شایان ذکراست؛انجام معاینات پزشکی درمراکزبهداشتی ،درمانی شهری وخانه بهداشت روستایی انجام می پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار