عضو هیات علمی دانشگاه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،انتشارات وایلی با اعطای گواهی، پروفسور نیما امجدی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان را به عنوان دبیر برگزیده این انتشارات در سال 2017 انتخاب کرد .
کد خبر: ۶۱۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 14 June 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، عنوان دبیر برگزیده برای عملکرد برجسته پروفسور نیما امجدی در سال 2017 در بخش داوری و جمع بندی مقالات بین ژورنالهای معتبر اعطا شده است .
انتشارات جان وایلی که شعبه مرکزی آن هم اکنون در ایالت نیوجرسی آمریکاست، از ناشران بین‌المللی بزرگ و معتبر به شمار می‌رود که در بسیاری از شهرهای مهم جهان هم دفتر نمایندگی دارد و منحصراً در حوزه تولید و فروش جهانی کتاب‌های دانشگاهی فعالیت دارد.
 پروفسور نیما امجدی از اساتید دانشكده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان است که در سن‌ ‌26‌ سالگي‌ صاحب‌ مدرک‌ دکترا شد .
بر اساس داده های منتشر شده از پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI) پروفسور امجدی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان نیز قرار دارد و علاوه بر این کسب عنوان پژوهشگر برگزيده ملي و انتخاب به عنوان جوانترين استاد کشور از سوی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری در سال 1385 تنها بخشی از افتخارات علمی این استاد جوان دانشگاه سمنان است . 
 

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار