در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از تندیس چهره ماندگار ورزشی استان قزوین مرحوم منصور غلامی در شهر محمدیه رونمایی شد.
کد خبر: ۶۲۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 19 June 2018

تندیس منصور غلامی چهره ماندگار ورزش قزوین رونمایی شد

به گزارش تابناک قزوین، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور مجید اینانلو مسئول بسیج هیئت کوهنوردی کشور، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی وجمعی از ورزشکاران از تندیس مرحوم منصور غلامی در شهر محمدیه رونمایی شد.

سید مجید اینالو مسئول هیئت کوه نوردی بسیج کشور در مراسم رونمایی از این تندیس گفت: مرحوم استاد غلامی بنیانگذار تکواندو استان قزوین علاوه برحضور در جبهه های نبرد، آموزش رزمندگان را در رشته های تکواندو و کوهنوردی برعهده داشته است.

وی افزود: امروزه اگر شاهد فتح قله های افتخار توسط ورزشکاران استان هستیم بخشی از آن مدیون تلاش و آموزش استاد توانمند کوهنوردی ایران، مرحوم منصور غلامی است.

دره گرمدره به نام استاد غلامی نامگذاری می شود

اینانلو بیان کرد: مرحوم غلامی از کسانی بود که دره گرمدره را شناسایی کرد و به پاس قدردانی از خدمات وی و زنده نگاه داشتن یاد وخاطر ابن عزیز بزودی دره گرمدره در مازنداران بنام غلامی نامگذاری خواهد شد.

همچنین،حجت الاسلام علی طهماسبی امام جمعه الوند هم در مراسم رونمایی اظهار کرد:مرحوم غلامی از پیروان واقعی امام شهدا حضرت امام خمینی (ره) بود که سال های بسیاری از عمر خود را درجبهه ها گذارند.

به گفته وی،استاد غلامی در جبهه و و ورزش به نیکی درخشید و توانست در این راه اقدامات ارزنده ای را انجام دهد به طوری که جوانان امروز ادامه دهنده راه وی،باشند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار