سرپرست دانشگاه سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،سرپرست دانشگاه سمنان گفت : فعالیت های فرهنگی این دانشگاه برای آشنایی بیشتر دانشجویان با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس گسترش می یابد .
کد خبر: ۶۲۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 20 June 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، دکتر مسعود نصیری زرندی با بیان این مطلب در دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان افزود : دانشگاه سمنان ظرفیت های خوبی برای انجام فعالیت های فرهنگی در حوزه انقلاب و دفاع مقدس دارد که باید با برنامه ریزی دقیق از آنها استفاده کرد .
وی وجود جانبازان ، ایثارگران و آزادگان در دانشگاه سمنان را یادآور شد و گفت : می توان با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت برای مستندسازی و ماندگاری خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس و یادآوری و بازگویی ارزش های آن دوران برای نسل جوان بهره برد .
سرپرست دانشگاه سمنان ، با اشاره به تدریس واحد آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس گفت : گذراندن  این واحد  برای دانشجویان ،اختیاری است که خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن صورت گرفته است .
دکتری نصیری ادامه داد : برای اثربخشی بهتر این واحد می توان بازدید های علمی متناسب با این درس در کنار تدریس تئوری و نیز استفاده از راویان دفاع مقدس و نمایش فیلم های این دوران را هم به آن اضافه کرد.
دکتر نصیری با بیان اینکه توجه به هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه های مختلف در این هفته نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود : دانشگاه سمنان از هم اکنون برای اجرای برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس که از 31 شهریور آغاز خواهد شد ،  برنامه ریزی می کند . 
همچنین سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در این دیدار برای حمایت از پایان نامه های دانشجویی با موضوعات دفاع مقدس و راهیان نور از سوی این بنیاد اعلام آمادگی کرد و گفت : دانشگاه سمنان در زمینه نشر ارزش های انقلاب و دفاع مقدس با توجه به داشتن قابلیت ها و ظرفیت های مطلوب ، می تواند نقش مهمی ایفا نماید.
وی افزود : اجرای برنامه های فرهنگی دانشجویی با محوریت شهدای گمنام ، استفاده از خلاقیت ها و هنر دانشجویان دانشکده هنر ، کمک به انجام پژوهش های مختلف  از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه ، تدوین مقالات مختلف از سوی اعضای هیأت علمی و چاپ آنها در دانشنامه استانی دفاع مقدس ، مستندسازی از نقش دانشگاه در دوران دفاع مقدس و نیز تهیه مستند از اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور از جمله ی این قابلیت ها است  .
در این دیدار مقرر شد تفاهم نامه ای بین دانشگاه سمنان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برای  گسترش فعالیت ها منعقد شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار