رئیس جمهور عراق با ارسال پیامی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی توافق هسته ای ایران با کشورهای پنج بعلاوه یک را به ایشان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 15 July 2015
 رئیس جمهور عراق با ارسال پیامی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی توافق هسته ای ایران با کشورهای پنج بعلاوه یک را به ایشان تبریک گفت.

به گزارش تابناک یزد، دفتر ریاست جمهوری عراق در بیانیه ای اعلام کرد فواد معصوم دیشب با ارسال پیامی برای  آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران گفت :« از اینکه ایران و کشورهای غربی توانستند  پس از  گفتگوهای طولانی و پیچیده درباره پرونده هسته ای ایران به یک توافق تاریخی برسند ، بسیار خرسندم ».

 معصوم تصریح کرد  این دستاورد راهبردی ، یک پیروزی دیپلمات بزرگ برای ایران است که در نتیجه توصیه ها و راهنمایی های خردمندانه شما به دست آمده است .

رئیس جمهور عراق همچنین این توافق تاریخی  را نتیجه تلاش های هوشمندانه رهبری و مسئولان  جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر و  تمایل پایدار ایران برای انجام گفتگوهای مثبت با کشورهای غربی دانست که فرصت دستیابی به صلح ، توسعه و شکوفایی را  در  منطقه فراهم  می سازد.

 فواد معصوم افزود : « از اینکه این  توافق مهم و بزرگ برای مردم ایران حاصل شده است ،  بسیار خوشحالم  و این توافق  دستاوردی بزرگ برای  ما ، کشورهای منطقه و جامعه بین المللی است  که به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک خواهد کرد ».


شبکه خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار