جلسه با وزیر آموزش و پرورش
به گزارش تابناک سمنان ،نشست تخصصی دکتر بطحایی وزیر آموزش و پرورش ،دکتر کاتب نماینده ی مجلس شورای اسلامی و علی زمانی مدیر آموزش و پرورش گرمسار در دفتر وزیر برگزار شد .
کد خبر: ۶۲۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷ 26 June 2018
به گزارش تابناک سمنان ، دکتر سید محمد بطحایی در سخنانی اظهار داشت : ارتقاء اخلاقی و علمی دانش آموزان  و تربیت نسلی متخصص و متعهد در جهت توسعه ی همه جانبه ی کشور اهداف اصلی نظام آموزش و پرورش است . وی در ادامه افزود : تعامل بیشتر والدین دانش آموزان با مدرسه می تواند در پیشبرد اهداف بسیار موثر و ضروری  می باشد.
دکتر کاتب نماینده ی مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت : مجلس در کنار آموزش و پرورش در راه  تعلیم  و تربیت حرکت می کند  و  همچون همیشه در هموار نمودن مسیر و فراهم کردن بستر مناسب جهت پرورش فرزندان ایران زمین ،آموزش و پرورش را یاری می نماید.
علی زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار  در این نشست ضمن گزارش مختصری ازاهم  فعالیتهای مدیریت آموزش و پرورش گرمسار گفت : کار گروهی از اولویت های مدیریت آموزش و پرورش گرمسار است و  در این مسیر تشکیل جلسات تخصصی  و تبادل نظر و تجربیات نقش کلیدی دارد .
حمید عربی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آرادان  و دکتر محمد شاه حسینی معاون دانشگاه و رئیس مرکز  آموزشی و فرهنگی سما واحد گرمسار  از حاضرین در این جلسه بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار